بالا بودن نرخ خودکشی در کره جنوبی

  • حوادث
  • دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۳۸
    کد خبر :404687

آمارهای منتشر شده در کره جنوبی حاکی از بالا بودن نرخ خودکشی در این کشور در میان کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) است.

در این بررسی آمده‌است: به رغم کاهش نرخ خودکشی طی سال‌های اخیر در کره جنوبی همچنان آمار مربوط به خودکشی در این کشور در میان کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی بالاترین رقم است.

بررسی اطلاعات بدست آمده از کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی نشان می‌دهد: در سال ۲۰۱۶، از هر ۱۰۰ هزار نفر در کره جنوبی ۲۵.۸ نفر اقدام به خودکشی کرده‌اند. این رقم در میان کشورهای عضو OECD که میانگین نرخ خودکشی در آن‌ها ۱۱.۶ است بالاترین میزان است.

لتونی و اسلوونی با نرخ ۱۸.۱ در رتبه دوم قرار دارند و پس از آن ژاپن، مجارستان و بلژیک به ترتیب با نرخ ۱۶.۶، ۱۶.۲ و ۱۵.۸ در رتبه‌های بعدی جای گرفتند. همچنین ترکیه با نرخ ۲.۱ از پایین‌ترین آمار خودکشی برخوردار است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، آمارها نشان می‌دهد: نرخ خودکشی در میان کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی از سال ۱۹۸۵ کاهش داشته‌است. در کره جنوبی این رقم افزایش داشته اما روند کاهشی آن از سال ۲۰۱۰ آغاز شده‌است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید