اینترنت پرسرعت کودکان و نوجوانان بر بستر مخابرات راه‌اندازی شد

    کد خبر :404674

عضو هیئت مدیره یک اپراتور مجازی گفت: با توجه به اینکه گیم‌های آنلاین و مشاهده ویدئو نیاز به سرعت و حجم بالای اینترنت دارد، برای دسترسی کودکان و نوجوانان، اینترنت بر بستر ADSL مخابرات ایران را با نام “رمانت” راه‌اندازی کردیم.

ابوالفضل محمودی درباره تعداد توزیع شده سیم‌کارت‌های کودک و نوجوان انارستان اظهار کرد: حدود یک میلیون و 500 هزار سیم‌کارت کودک و نوجوان از طریق سه هزار نمایندگی واگذار شده‌ است که تلاش می‌کنیم در صورت همکاری اپراتورهای همراه این آمار تا سال آینده به دو برابر افزایش یابد.

وی افزود: نحوه فعالسازی این سیم‌کارت‌ها از طریق ارسال عدد 220 به شماره 30006860 یا مراجعه به دفاتر و نمایندگان انارستان است.

عضو هیئت مدیره این شرکت درباره تعداد سایت‌های تحت پوشش این برند برای کودکان و نوجوانان گفت: علاوه بر ارائه خدمات مکالمه و پیامک، ایجاد شرایط عادلانه بهره‌مندی از اینترنت برای کودکان و نوجوانان یکی از برنامه‌های کلیدی ماست؛ لذا از طریق اینترنت این سیم‌کارت، می‌توان به مجموعه‌ای بالغ بر 70 هزار وب‎سایت مناسب کودک و نوجوان دسترسی یافت.

اینترنت پرسرعت کودک و نوجوان بر بستر مخابرات

محمودی همچنین درباره پروژه ADSL کودکان نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه گیم‌های آنلاین و مشاهده ویدئو نیاز به سرعت و حجم بالای اینترنت دارد، برای دسترسی کودکان و نوجوانان، اینترنت بر بستر ADSL مخابرات ایران را با نام “رمانت” راه‌اندازی کردیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر این سرویس در تعدادی از مناطق منتخب استان تهران اجرا شده است که طبق برنامه و در صورت همکاری مخابرات، به سایر مناطق و استان‌های کشور گسترش می‌یابد؛ «رمانت» انارستان طبق بررسی شورایی از نخبگانی مرتبط با حوزه کودک و نوجوان، وب‌سایت‌های مناسب کودکان و نوجوانان را گزینش می‌کند، بنابراین فضای امن در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید