شجاع خلیل‌زاده: تمرکزم روی بازی فینال است، نمی‌خواهم جواب سایپایی‌ها را بدهم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۲۵
    کد خبر :403940

شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه نمی‌خواهد پاسخ بازیکنان و مسئولان باشگاه سایپا را بدهد، تأکید کرد که تمرکزش روی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیاست.

شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن اظهار داشت: همه آماده یک بازی حساس و تاریخ‌ساز هستیم. این یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس است و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی درباره اینکه ساعت بازی رفت در ژاپن (9:30 صبح به وقت تهران) طوری است که ساعت بدن بازیکنان پرسپولیس با آن متناسب نیست، گفت: تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد، نباید هیچ چیز برای آن مهم باشد. برف، باران، آب و هوا، ساعت بازی و هیچ چیز دیگر مهم نیست و ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پایان بازی تیمش برابر سایپا، درگیری‌اش با بازیکنان این تیم و در پاسخ به این سؤال که آیا در آستانه بازی حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا ورود به این حاشیه‌ها لزومی داشت یا نه، تصریح کرد: این اتفاقات طبیعی است. زیاد نمی‌خواهم در خصوص مسائل دیشب صحبت کنم و بازیکنان ما هم اصلاً و حتی یک درصد هم مقصر نبودند. سابقه بازیکنان حریف هم که درباره بازیکنان ما صحبت کرده‌اند، مشخص است. نمی‌خواهم راجع به حاشیه‌ها صحبت کنم، چون تمرکزم فقط روی بازی فینال است که حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی ماست. امیدوارم برویم در ژاپن نتیجه خوبی بگیریم و در بازی برگشت هم بتوانیم در تهران با حمایت هواداران‌مان به قهرمانی برسیم.

خلیل‌زاده در مورد پرواز سخت و طولانی پرسپولیسی‌ها به ژاپن که ابتدا باید راهی دبی شوند و از آنجا به ژاپن سفر کنند، اظهار داشت: یک مسیر سخت و طولانی را از ابتدای لیگ قهرمانان آسیا طی کردیم. امیدوارم از این مرحله هم که بسیار سخت و حساس است، بتوانیم به خوبی عبور کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا نگاه ملی به پرسپولیس وجود دارد یا نه، گفت: این را من نمی‌دانم که نگاه ملی وجود دارد یا نه.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره شناختش از تیم کاشیما آنتلرز خاطرنشان کرد: ما هنوز این تیم را آنالیز نکرده‌ایم و فکر می‌کنم جلسه فنی و آنالیز این تیم فردا در دبی برگزار شود. ما فقط به دنبال این هستیم نتیجه آبرومندانه، خوب و در حد پرسپولیس بگیریم تا قهرمان شویم.

خلیل‌زاده در خصوص مصدومیت بازیکنان این تیم از جمله احمد نوراللهی و خودش که چند بازی با مصدومیت بازی کرده‌اند و آیا برای بازی با کاشیما این مسئله برای آنها مشکل‌ساز نمی‌شود، اظهار داشت: درباره احمد نوراللهی پزشکان تیم باید نظر بدهند. نمی‌دانم چند بازیکن مصدوم داریم، اما هستند بازیکنانی که با مصدومیت بازی می‌کنند. امیدوارم خدا این نیم‌فصل را به خیر بگذارند تا همه به سلامتی این روزها را پشت سر بگذارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قول گلزنی می‌دهد و شادی خاصی در نظر گرفته یا نه، گفت: نه، من قول گلزنی نمی‌دهم، اما قول می‌دهم که گل نخوریم. امیدوارم شرایطش هم پیش بیاید، خدا کمک‌مان کند، هواداران کمک‌مان کند و همه مردم دعا کنند تا بتوانیم پس از سال‌ها که کسی قهرمان نشده بود، به مقام قهرمانی برسیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه برخی بازیکنان سایپا علیه او مصاحبه کرده و گفته‌اند بازیکنی بی ادب‌تر از شجاع خلیل‌زاده ندیده‌اند، تصریح کرد: آنها به احتمال زیاد با خودشان و خانواده خودشان بوده‌اند. اینجا همه بازیکنان مرا می‌شناسند و تا کسی کاری با من نداشته باشد، من حتی آزارم به مورچه هم نمی‌رسد. از هر کدام از بازیکنان می‌خواهید بپرسید که شاید من شوخ طبع‌ترین بازیکن تیم هستم، در عوض کاری با کسی هم ندارم. خودشان درست صحبت کنند و صحبت درست هم بشنوند. کسی که بی احترامی کند، بی احترامی هم می‌بیند.

به گزارش تسنیم ،شجاع خلیل‌زاده در واکنش به این موضوع که آثار درگیری و خط و خطوطی روی صورت او وجود دارد که آیا به درگیری‌های شب گذشته ربط دارد، اظهار داشت: نه، اینها مربوط به بازی است و کسی نمی‌تواند چنین کاری کند. مدیرعامل سایپا یا مربی سایپا و خیلی‌های دیگر مصاحبه کرده‌اند که من نمی‌خواهم جواب آنها را بدهم، اما این را می‌گویم که تا از چیزی خبر ندارید، درباره‌اش اظهارنظر نکنید. بالاخره خدا بالای سر ماست و می‌داند چه اتفاقی رخ داده است. من هم بعداً راجع‌به این مسئله صحبت می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید