بشار رسن: از محبت هواداران و بازیکنان پرسپولیس خجالت کشیدم و به ایران بازگشتم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۴۳
    کد خبر :403931

بشار رسن، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی محبت هواداران و بازیکنان پرسپولیس را دیدم،‌ خجالت کشیدم و به ایران بازگشتم.

بشار رسن در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درگذشت مادرش و بازگشت از عراق برای دیدار برگشت مقابل السد گفت: تصمیمم را گرفته بود چند روز در عراق بمانم، اما وقتی دیدم همه بازیکنان و هواداران به من محبت دارند، خجالت کشیدم و آمدم تا مقداری از محبت‌شان را جبران را کنم. به همین دلیل به ایران بازگشتم. هفت روز نتوانستم تمرین کنم،‌ چون ما در عراق رسم داریم که هفت روز عزاداری می‌کنیم ولی به خاطر محبت و عشق بازیکنان و هواداران ایرانی به تهران آمدم تا در بازی با السد شرکت کنم.

به گزارش تسنیم ،هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیمای ژاپن یادآور شد: تیم کاشیما را زیاد نمی‌شناسیم و قطعاً فردا و روزهای بعد جلساتی در این خصوص خواهیم داشت. با تمام مشکلاتی که در تیم وجود دارد می‌خواهیم همین روند خوب که از ابتدای فصل آعاز کرده‌ایم را ادامه دهیم. بهترین تلاش‌مان را هم در زمین می‌کنیم و هر تیمی در زمین مقابل‌مان باشد تلاش‌مان را برای پیروزی مقابل آن انجام خواهیم داد. امیدوارم در فینال لیگ قهرمانان یک تاریخ جدید را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید