جیمز از رکورد غول آلمانی دالاس گذشت

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۴۶
    کد خبر :403890

فوق ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز از رکورد درک نوویتسکی، بازیکن آلمانی تیم دالاس موریکس گذشت.

لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در بازی صبح امروز (یکشنبه) تیمش مقابل سان آنتونیو اسپرز 35 امتیاز به دست آورد ولی لیکرز مغلوب این دیدار شد.

جیمز پس از این بازی توانست از رکورد درک نوویتسکی، سنتر آلمانی تیم دالاس موریکس عبور کرده و ششمین بازیکن امتیازآور بازیکن تاریخ NBA شود. او پیش از بازی امروز 31167 امتیاز در لیگ کسب کرده بود که 20 پوئن کمتر از نوویتسکی بود. جیمز دیدار مقابل اسپرز را با 31202 امتیاز تمام کرد و توانست از رکورد نوویتسکی عبور کند. بازیکن آلمانی دالاس به دلیل مصدومیت زانوی چپ هنوز نتوانسته در لیگ امسال بازی کند ولی امیدوار است برای بیست و یکمین فصل متوالی برای دالاس در NBA به میدان برود.

کریم عبدالجبار 38387 امتیاز، کارل مالون 36928 امتیاز، کوبی برایانت 33643 امتیاز،‌ مایکل جردن 32292 امتیاز و ویلت چمبرلین 31419 امتیاز در تاریخ NBA کسب کرده‌اند و 5 بازیکن نخست لیگ در جدول امتیازات هستند. جیمز این شانس را دارد که در لیگ امسال به رکورد چمبرلین و جردن برسد.

لبران جیمز در این مورد گفت: برای من قرار گرفتن در میان بزرگانی مثل کریم، جردن، برایانت، مالون و چمبرلین یک افتخار محسوب می‌شود.

کارشناسان آمریکایی معتقدند که اگر جیمز بتواند سلامت جسمی خود را حفظ کند، شانس شکستن رکورد دست نیافتنی کریم عبدالجبار را نیز دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید