«آشوب» عاشقانه‌ای است که جنگ تغییرش می‌دهد

    کد خبر :40350

بازیگر سریال «آشوب» درباره قصه این سریال بیان کرد که داستانی عاشقانه دارد و با آغاز جنگ در خرمشهر اولویت آدم ها از عشق تغییر می کند.

عباس غزالی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور کمرنگ خود در چند سال اخیر در تلویزیون بیان کرد: من آگاهانه مدتی از تلویزیون فاصله داشتم چراکه آثاری که به من پیشنهاد می شد یا شخصیت ها را قبلا تجربه کرده بودم و یا دوست داشتم قصه ها و فیلمنامه های قوی تری باشند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر دوست دارم وقتی کار جدیدی را قبول می کنم هم مخاطب آن را بپذیرد هم من با آن اثر احساس رشد کنم و بتوانم اتفاق تازه ای را ارایه کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حضورش در این چند ساله در سینما یادآور شد: در این چند سال فعالیتم در سینما پررنگ تر شد و سعی کردم در این حوزه هم خود را اثبات کنم بنابراین حدود سه سال تمرکزم روی سینما بود که البته باز هم گزیده‌کاری داشتم.

روایت ۲۹ روز مقاومت مردم خرمشهر

وی درباره سریال «آشوب» که این روزها در خرمشهر به کارگردانی امیر پوروزیری در حال تصویربرداری است، گفت: زمانی که فیلممنامه «آشوب» به دستم رسید قصه، سوژه، شخصیت و همه فضا دست به دست هم داد که مرا جذب خودش کند. اکنون ۲ ماه از فیلمبرداری می گذرد و حدود ۴ ماه دیگر کار ضبط طول می کشد.

بازیگر مجموعه «وضعیت سفید» با اشاره به ویژگی های سریال یادآور شد: فیلمنامه را که می خواندم متوجه شدم صحنه های سخت و دلچسبی دارد و تلاش ما بر این است که کیفیت کار کاهش نیابد. حس می کنم فیلمنامه آبرومندی است و تماشاگر با شخصیت های سریال ارتباط می گیرد.

وی با ارایه توضیحی درباره «آشوب» عنوان کرد: قصه این سریال مربوط به بعد از انقلاب است و به دوران آغاز جنگ می رسد. آنچه برایم جذاب بود اتفاقات خرمشهر در دوران بعد از انقلاب است و اینکه عراق وارد خرمشهر می شود و ۲۹ روز مقاومت مردم در خرمشهر را روایت می کند.

تم اصلی قصه عاشفانه است که با عاشقانه های معمولی و مثلث های عشقی متفاوت است

بازیگر فیلم سینمایی «دلبری» ادامه داد: البته داستان مضمونی عاشقانه را هم روایت می کند و این تم مقاومت و مبارزه از نقطه ای از قصه آغاز می شود. تم اصلی قصه عاشفانه است که با عاشقانه های معمولی و مثلث های عشقی متفاوت است.

بازیگر سریال «مادرانه» درباره نقش خود در «آشوب» نیز اظهار کرد: من شخصیت رضا را بازی می کنم که حدود ۳۰ سال سن دارد و مدت هاست پای عشقش ایستاده است. او باید موانع را بردارد و از جایی به بعد زندگی عادی این شخصیت و دیگر افراد قصه وارد جنگ می شود و بعد اولویت های این آدم ها تغییر می کند.

غزالی درباره کم کارش اش در این چند سال یادآور شد: زمانی که مشغول بازی در کاری نبودم شرایط سختی را متحمل شدم چون مسیر زندگی ما از این حرفه است با این حال راضی نشدم هر نقشی را بازی کنم چون وقتی من با داستان یا شخصیت ارتباط برقرار نکنم مخاطب هم ارتباط برقرار نمی کنند.

سکانس هایی پر از اکت و کنش و واکنش

وی ادامه داد: ما باید بهترین خوراک و محصول را در اختیار مخاطب بگذاریم. اگر سریال خوب در اختیارش بگذاریم مخاطب مجذوب می شود و سریال های جاهای دیگر را دنبال نمی کند اما حس کردم چند سالی کمتر سریال های این چنینی برای مخاطب ساختیم.

بازیگر فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» درباره سختی های «آشوب» نیز گفت: این سریال از سکانس های جنگی، خمپاره، انفجار و دود برخوردار است و طبیعی است که در این گرما کمی کار سخت می شود اما من پیش بینی می کردم و این سختی های را تحمل می کنم چون باید صحنه ها را عین واقعیت روایت کنیم. همه سکانس ها یک ویژگی دارند و پر از اکت و کنش و واکنش هستند و باعث می شود ماجرا بیشتر به واقعیت نزدیک شود.

وی در پایان درباره جذابیت های این مجموعه که نقش اصلی آن را بر عهده دارد، گفت: خون و روح این قصه تماشاگر را میخکوب می کند. برگی از تاریخ کشور را ورق می زنیم و این سریال هم به اندازه خودش ماندگار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید