واکنش دنیرو به دریافت بسته‌های مشکوک

    کد خبر :403416

رابرت دنیرو به بسته های مشکوک انفجاری ارسالی به آدرس خودش و دیگر منتقدان دونالد ترامپ واکنش نشان داد. بازیگر مشهور سینمای جهان در این باره گفت: «خدا را شکر می کنم که هیچ کس آسیب ندیده است و از نیروهای امنیتی و انتظامی که از ما محافظت می کنند، تشکر می کنم. چیزی که از بمب ها قوی تر است، رای ما است. مردم باید رای بدهید!»

رابرت دنیرو یکی از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکاست. بازیگر برنده جایزه اسکار بارها و بارها از جمله در مراسم اهدای جوایز تونی امسال به شدت به دونالد ترامپ حمله کرده بود. دنیرو از منتقدان سرسخت ترامپ است و او را یک «فاجعه ملی» خوانده است.

پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری، آقای دنیرو در ویدیویی که برای تشویق مردم به رای دادن ضبط شد، با حمله به دونالد ترامپ گفت «دلم می‌خواهد با مشت توی صورتش بکوبم.» وقتی در ماه ژوئن دنیرو دوباره به ترامپ حمله کرد، رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش، این هنرپیشه برنده جایزه اسکار را «فردی با هوشِ خیلی کم» خواند.

ارسال این وسایل مشکوک انفجاری از روز دوشنبه آغاز شده و این بسته‌های مشکوک به نیویورک، واشنگتن و فلوریدا فرستاده شده‌اند. اولین فردی که آن را دریافت کرد، جورج سوروس، میلیاردر معروف بود که از حامیان حزب دموکرات است. پلیس هم بلافاصله عملیاتی برای یافتن فرد یا افرادی که این بسته‌ها را می‌فرستند آغاز کرد.

ترامپ گفته بود: «امنیت مردم آمریکا بالاترین و مهم‌ترین اولویت من است. در چنین زمانی باید متحد شویم، کنار هم بایستیم و پیغامی واضح و غیر قابل انکار بفرستیم که تهدید و خشونت سیاسی از هر نوع آن در آمریکا جایی ندارد».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید