یادداشت مشاور لاریجانی درباره قتل خاشقجی

  • سیاسی
  • یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ۸:۴۰
    کد خبر :403322

منصور حقیقت پور، مشاور رئیس مجلس در یاداشتی مطرح کرد: حقانیت انقلاب اسلامی و سخنان گوهربار امام و رهبری بعنوان زلال ترین مواضع سیاسی برای جهانیان روشن شده است و امروز این حقانیت مواضع سیاسی و انقلابی ایران اسلامی بر تمام آزادگان جهان مبرهن است.

به گزارش خانه ملت، منصور حقیقت پور، مشاور رئیس مجلس در یاداشتی مطرح کرد: حقانیت انقلاب اسلامی و سخنان گوهربار امام و رهبری بعنوان زلال ترین مواضع سیاسی برای جهانیان روشن شده است و امروز این حقانیت مواضع سیاسی و انقلابی ایران اسلامی بر تمام آزادگان جهان مبرهن است.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

خدا با ما است

خدای بزرگ حامی انقلاب اسلامی است و در این گذر چهل ساله انقلاب در بزنگاههای تاریخی امدادهای غیبی به مدد انقلاب اسلامی ایران آمده و ثمره فداکاری علما، مجاهدان و هزاران شهید عاشورایی را حفظ کرده است، از جمله ی آنها رسوا شدن آمریکا و اسرائیل در صحنه های بین المللی است که قطعا اگر دهها میلیارد دلار توسط جمهوری اسلامی ایران خرج می شد امکان بی اعتباری و پوچی نظام حاکم بر آمریکا و اسرائیل را نمی توانست رسوا کند که خدا با حاکم کردن عنصری سفیه و قمار باز بر آمریکا امروز این بی مقداری و بی ارزشی آمریکا را به دنیا نشان داد و امروز نوکران حلقه به گوش آمریکا نیز امیدی به آن ندارند.

حقانیت انقلاب اسلامی و سخنان گوهربار امام و رهبری بعنوان زلال ترین مواضع سیاسی برای جهانیان روشن شده است و امروز این حقانیت مواضع سیاسی و انقلابی ایران اسلامی بر تمام آزادگان جهان مبرهن است.

در سالهای گذشته شاهد میدان داری یکی از حلقه بگوشان آمریکا بر علیه اندیشه ناب اسلامی و شیعی و انقلاب اسلامی بوده ایم این بار یک رژیم نامشروع ضد دموکراتیک حاکم بر حجاز جنگ خاموش همه جانبه سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی را بر علیه انقلاب اسلامی ایران شروع کرد و ولیعهد نادان این رژیم با سنگ پراکنی در داخل ایران خواستار کشاندن تضاد و جنگ به داخل کشور ایران شد و با خیال راهی احساس می کرد می تواند با بکار گیری مزدوران منطقه ای و قوی جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند و در ایامی که این اراذل پست در سنگ پرانی حمله به مردم اهواز در بزرگداشت هفته دفاع مقدس بودند مکر الهی که بالاترین مکرهاست به امداد انقلاب اسلامی است و فاجعه کشته شدن جمال خاشقچی در داخل کنسولگری عربستان در استانبول شدیم موضوعی که ابتدا تکذیب شد و رژیم ناچار شد آن را قبول کند و در حال حاضر برای جمع کردن موضوع حاضر به هرگونه باج دهی به کشورهای مختلف است امروز رژیم حاکم بر حجاز بر پا به ادعای خود که گفته آقای خاشقچی در درگیری کشته شده است حاضر به نشان دادن جنازه او نیست زیرا جنازه او به قول اعراب اربا اربا شده است. این حادثه باعث بی آبرویی رژیم حاکم بر حجاز خصوصا بن سلمان شده تا جایی که آقای دونالد ترامپ که قصد حمایت از رژیم حجاز را داشت نیز عقب نشینی کرد.

این حادثه باعث تحولات سیاسی در صحنه بین الملل و صحنه سیاسی رژیم حجاز شد تا این رژیم کودک کش و قلم شکن را به زباله دان تاریخ بسپارد.

به انقلابیون جهان خصوصا انقلابیون حجاز پیشنهاد می شود روز قتل خاشقجی روز نکبت رژیم بن سلمان نامگذاری شود و تا تغییر رژیم همه ساله بغض انقلابی مردم منطقه بر سر رژیم حاکم بمباران شود تا مردم منطقه از دست این رژیم غاصب کودک کش قلم شکن خلاص شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید