پرتال‌های خبری تئاتر استان‌ها فعال شد

    کد خبر :40321

مدیر امور تئاتر استان های اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرد که پرتال خبری استان های مختلف راه اندازی و فعال شد و اطلاع رسانی درباره اجراهای عمومی در این پرتال ها لازم و اجباری است.

اتابک نادری مدیر امور تئاتر استان های اداره کل هنرهای نمایشی درباره راه اندازی و فعالیت پرتال های خبری تئاتر استان های مختلف به خبرنگار مهر گفت: از سال گذشته درگاه جامع تئاتر را در سایت خبری و اطلاع رسانی اداره کل هنرهای نمایشی و به همت انجمن هنرهای نمایشی دایر کردیم. این درگاه جامع تئاتر در همه استان های کشور، پرتالی خبری به نام هر استان دارد که مدیریت این پرتال ها با رؤسای انجمن های هنرهای نمایشی است.

وی با اشاره به انتخابات آزاد رؤسای انجمن های نمایشی و انتخاب این رؤسا از میان هنرمندان استان ها، اظهار کرد: رؤسای انجمن های نمایشی استان ها، اخبار و رویدادهای تئاتر استان خود را در این پرتال ها منعکس می کنند. اواخر سال گذشته طی یک ابلاغیه ای به همه استان ها، مقرر شد اخبار و اطلاعات اجراهای عمومی آثار توسط رؤسای انجمن های نمایشی و همچنین هنرمندان تئاتر هر استان، روی این پرتال قرار گیرد و این کار الزام و اجبار شد.

مدیر امور تئاتر استان های اداره کل هنرهای نمایشی با بیان اینکه اجرای عمومی آثار در استان های خود جزو قوانین حضور آثار در بخش مرور جشنواره های ملی تئاتر است، یادآور شد: ما برای رصد کردن اجراهای عمومی آثار در استان ها از طریق این پرتال ها عمل می کنیم و به نوعی این پرتال ها با اطلاعات و اخباری که منعکس می کنند تنها مرجع رسمی ما در این جریان خواهند بود.

نادری در پایان تأکید کرد: ما از طریق این پرتال ها، فعالیت های تئاتری هر استان را به خوبی رصد می کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید