کریستیانو رونالدو مقابل تیم ملی ایتالیا بازی می‌کند

  • ورزشی
  • شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۳۷
    کد خبر :403124

کریستیانو رونالدو تیم ملی کشورش را در مصاف حساس ماه آینده مقابل ایتالیا همراهی خواهد کرد.

بعد از 4 ماه دوری از تیم ملی پرتغالی دوباره قصد دارد به ترکیب این تیم برگردد و قهرمان یورو 2016 را در مصاف خارج از خانه مقابل ایتالیا در حساس‌ترین مصاف از گروه سوم دسته اول لیگ ملت‌های اروپا همراهی کند.

رونالدو بعد از حذف پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه دیگر پیراهن تیم ملی کشورش را نپوشید اما با توجه به حساسیت بازی ارغوانی‌پوشان شبه جزیره ایبریا در هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا، ظاهراً او قرار است برگردد و به تیم تحت هدایت فرناندن سانتوس کمک کند.

پرتغالی‌ها روز 17 نوامبر (26 آبان) در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان در حالی به مصاف ایتالیا می‌روند که با کسب پیروزی در این بازی از تداوم صدرنشینی و صعودشان به مرحله نیمه نهایی مطمئن می‌شود. با این حال حتی شکست هم مردان سانتونس را از صعود مأیوس نمی‌کند چرا که آنها در آخرین بازی‌شان میزبان لهستان سقوط کرده خواهند بود و با بردن آن بازی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند.

به گزارش تسنیم ،ستاره یوونتوس در دو بازی قبلی تیم ملی کشورش از سانتوس خواست که به او استراحت بدهد اما این بار کاپیتان تیم ملی پرتغال آماده است که یکصدو پنجاه و پنجمین بازی ملی‌اش را انجام دهد و شانس خود را برای زدن هشتاد و ششمین گل ملی‌اش امتحان کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید