۳۰۳ میلیارد سهم در تالار شیشه‌ای معامله شد

    کد خبر :402919

آمار رسمی نشان می دهد تعداد ۳۰۳ میلیارد سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۴۲ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش بازتاب به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۴۲ روز معاملاتی تعداد ۳۰۳ میلیارد و ۵۴۱ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۹۰۳ هزار و ۵۲۶میلیارد ریال در ۱۷ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۵۸۶ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۲۰۲ میلیارد و ۹۷۶ میلیون سهم به ارزش ۵۱۶ هزار و ۹۴۱ میلیارد ریال در ۹ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۶۵۱ نوبت در بازار اول؛ ۹۵ میلیارد و ۵۸۵ میلیون سهم به ارزش ۳۰۰ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال در ۷ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۴۱۵ نوبت در بازار دوم؛ ۵۴ میلیون سهم به ارزش ۵۳ هزار و ۱۰۷ میلیارد ریال در ۲۴ هزار و ۸۳ نوبت در بازار بدهی؛ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون سهم به ارزش ۵۱ میلیارد ریال در ۲ هزار و ۷۱۴ نوبت در بازار مشتقه و ۳ میلیارد و ۱۸۹ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۳۲ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال در ۱۴۲ هزار و ۵۹۱ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید : شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶ هزار و ۲۹۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۸۴ هزار و ۷۷۰ واحد افزایش معادل ۸۸ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۸۲ هزار و ۹۲۹ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۶۶ هزار و ۴۳۳ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۴۸ هزار و ۵۳۶ واحد افزایش مواجه شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید