خبرهای تازه از گوشی های قدرتمند و تاشوی سامسونگ

    کد خبر :402800

شرکت سامسونگ در تلاش برای تولید و عرضه یک گوشی تاشو و همین طور گوشی قدرتمند گلکسی اس 10 است و به تازگی اطلاعات تازه ای در این زمینه منتشر شده است.

به گزارش بازتاب به نقل از ورج، بعد از مدتها انتشار شایعه در مورد عرضه یک گوشی تاشو توسط سامسونگ حالا این شرکت خود این موضوع را تایید کرده است. قرار است این گوشی که دارای نمایشگری تاشو است سال آینده میلادی عرضه شود.

سامسونگ عرضه دو گوشی پرچمدار به نام های S10 و S10 Plus را هم در دستور کار قرار داده است. هر دو گوشی دارای نمایشگر منحنی او – لد هستند که مجهز به حسگر اثر انگشت هم هستند. پیش از این برخی شرکت های چینی از این فناوری در تولیداتشان استفاده کرده بودند. اما سامسونگ به تازگی به استفاده از این فناوری روی آورده است.

گفته می شود هر دو گوشی دارای فناوری دوربین سه گانه در پشت خود و همین طور یک دوربین سلفی قدرتمند هستند. مدل S10 این گوشی تا حدی ارزان تر از مدل پلاس است و ممکن است این مدل دارای حسگر اثر انگشت هم نباشد.

احتمالا گوشی های یادشده با فناوری مخابراتی نسل پنجم تلفن همراه هم سازگار باشند. قرار است برخی اپراتورهای تلفن همراه این خدمات را از آغاز سال 2019 به مشترکان خود ارائه دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید