اعطای معافیت حق پرچم به خطوط کشتیرانی خارجی لاینری

    کد خبر :402711

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: شورای عالی ترابری مقرر کرد به آن دسته از خطوط کشتیرانی خارجی که به صورت لاینری به بنادر ما تردد دارند، معافیت حق پرچم داده شود.

به گزارش مهر، محمد راستاد در نشست صبحانه کاری رؤسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و تعدادی از معاونان این وزارتخانه در پاسخ به اظهارات یکی از اعضای اتاق ایران مبنی بر تصدی‌گری در بنادر کشور از سوی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برخلاف این اظهارات، ما هیچ‌گونه تصدی‌گری در سازمان بنادر و دریانوردی نداریم و بلکه بالعکس بیشترین واگذاری‌ها در این سازمان رخ داده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با نرخ دلار ۳۸۰۰ تومان در بنادر رخ داده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ما پاسخگوی کیفیت خدمات به بخش خصوصی در بنادر هستیم و این کار را خواهیم کرد به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم جلسات فصلی با حضور انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی مرتبط و با حضور رئیس اتاق ایران در سازمان بنادر تشکیل شده تا تعاملات این سازمان با بخش خصوصی افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: در شورای عالی ترابری مقرر شد به آن دسته از خطوط کشتیرانی خارجی که به صورت لاینر در بنادر ما تردد می‌کنند، معافیت حق پرچم داده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید