صادقی: سطح لیگ هندبال افت کرده است

  • ورزشی
  • جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۲۷
    کد خبر :402084

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان معتقد است سطح رقابت‌های لیگ برتر این رشته به نسبت دهه ۸۰ پایین آمده و تیم‌ها افت کرده‌اند.

به گزارش مهر، تیم هندبال ذوب آهن اصفهان پس از نزدیک به هفت سال دوری از این رشته ورزشی با ترکیبی جوان و با هدف سرمایه گذاری برای آینده دوباره به مسابقات لیگ برتر بازگشته است.

کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار مهر، پیرامون وضعیت این تیم در لیگ برتر گفت: تیم ما بسیار جوان است. ترکیب تیم دقیقه نود بسته شده و فرصتی برای جمع کردن آن نداشتیم. با وجود اینکه یک هفته تمرین داشتیم بازی خوبی برابر مس کرمان به نمایش گذاشتیم و تنها با یک اختلاف گل نتیجه را به مسی که چند ماه است تمرین داشته است، واگذار کردیم.

وی افزود: بیشتر ترکیب تیم ما جوان بوده و بومی خود اصفهان هستند. تلاش شد تا ورزشکارانی به کار گرفته شوند که بتوانند در آینده به ما کمک کنند و از یک سو، بدون تیم مانده بودند. البته از چند ورزشکار رده سنی بزرگسال هم بهره می بریم.

سرمربی پیشین تیم هندبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که بازی به بازی بهتر شویم. خوشبختانه با نظر مدیرعامل کارخانه و مدیر باشگاه دوباره ذوب آهن به هندبال بازگشت. برنامه ما این است که در سالهای آینده بودجه بهتری برای این تیم بسته شود. تازه اول کار هستیم و امیدوارم ذوب آهن به شرایط خوب سالهای قبل خود بازگردد. این تیم روزی قهرمان لیگ برتر هندبال بوده و مطمئنا با این سرمایه گذاری روی جوانان می تواند به این هدف برسد.

صادقی در مورد سطح رقابتهای لیگ برتر هندبال امسال هم گفت: سه چهار بازی لیگ را دیده ام. به نظرم سطرح لیگ ما نسبت به سالهای گذشته پایین آمده است. هندبالی که ما الان نگاه می کنیم به نسبت سالهای ۸۷ و ۸۸ افت کرده است. تلاش ذوب آهن برای به کارگیری جوانان و سرمایه گذاری روی آنها این بوده که حضور در لیگ میدانی بشود تا بازیکنان جوان بهتری در سالهای آینده داشته باشیم. امیدوارم مسئولان ورزش کشورمان به این رشته بیشتر توجه کنند تا هندبال جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید