در ایران خیلی‌ها از مشکلات ما خوشحال شدند/ میلاد در مرخصی بود

  • ورزشی
  • جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶
    کد خبر :401940

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: تمام تیم‌ها در کشورهای مختلف در برخی موارد شرایط ما را تجربه می‌کنند ولی گویا خیلی‌ها در ایران از مشکلات ما خوشحال شدند.

رضا مهماندوست با بیان مطلب فوق به مهر گفت: در طول چند ماه گذشته به دلایل مختلف از جمله مشکلات مالی، اردوها و تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشتیم. طبیعی هم بود که در رقابت های منچستر نتیجه نگیریم. ضمن اینکه دو تکواندوکار مطرح خود را همراه نداشتیم.

وی افزود: میلاد بیگی برای مرخصی به تهران سفر کرده بود تا دیداری با خانواده داشته باشد و رادیک هم برای تولد فرزند سوم خود مرخصی گرفته و در کنار خانواده بود که در سفر به منچستر تیم آذربایجان را همراهی نکردند، ولی تقریبا مشکلات را پشت سر گذاشته و کار خود را با حضور همه نفرات آغاز کردیم تا برای سه رویداد مهم مرحله نهایی رقابتهای گرندپری، جام جهانی و باشگاه های اروپا آماده شویم.

سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان در خصوص شایعه قهر میلاد بیگی هم گفت: در چند مورد این موضوع را توضیح دادم. متاسفانه سفر او به ایران دستاویزی برای حاشیه سازان شد. در گذرنامه میلاد قید شده «مقیم» و چون دانشجو بوده می تواند سالی دوبار و هر بار دو ماه برای دیدار با خانواده و اقوام به ایران سفر کند. نمی دانم این مسائل که قهر کرده از کجا در می آید. رادیک هم با ما به منچستر نیامد، یعنی او هم قهر کرده؟!

مهماندوست ادامه داد: متاسفانه برخی افراد نام آشنا دائم دنبال نکته و مسئله ای هستند تا برای ما حاشیه سازی کنند در حالی که ما کاری به کسی نداریم. میلاد هیچ مشکلی با فدراسیون و یا تیم ملی ندارد و تنها برای مرخصی به ایران رفته بود. او الان هم بازگشته و تمرینات خود را در اردوی تیم ملی پیگیری می کند.

سرمربی آذربایجان افزود: نمی خواستیم در مسابقات منچستر شرکت کنیم. در چند ماه گذشته تمرینات خوبی نداشتیم. اعضای تیم حقوق نگرفته بودند و در اردوها شرکت نداشتند. مدتی قبل چند ماه حقوق را واریز کردند و مشکلات تا حدودی رفع شد. با ۵ نفر به مرحله چهارم مسابقات گرندپری رفتیم که نتیجه ای هم کسب نشد.

وی با بیان اینکه تیم ملی آذربایجان واقعا شرایط خوبی نداشت، اظهار داشت: در چند ماه گذشته اعزام به ۱۱ تورنمنت و سه مرحله از گرندپری که در برنامه داشتیم را لغو کردند. اعضای تیم اردو را ترک کرده بودند، رنکینگ ها پائین آمده بود. با تمام این شرایط میلاد و رادیک هنوز رنکینگ ۳ هستند و باقی نفرات جایگاه خوبی دارند. کار آماده سازی را با جدیت آغاز کرده ایم تا در مسابقات پیش رو شرایط بهتری را تجربه کنیم.

مهماندوست در پایان گفت: هر تیمی بالا و پایین دارد و دوران افت و اوج خود را خواهد داشت. این قانون ورزش است. بهترین تیم های دنیا نیز این مرحله را تجربه می کنند. مگر در ایران به دلایل شرایط اقتصادی جلوی خیلی از سفرهای ورزشی را نگرفته اند. گویا در ایران خیلی ها خوشحال شدند که شرایط ما اینچنین شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید