۷ دلیل که برد بارسا در کلاسیکو را محتمل‎تر می‎کند

  • ورزشی
  • جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۰۱
    کد خبر :401863

بارسلونا در بازی مقابل اینتر عملکرد خوبی داشت و نشان داد هواداران نباید نگران غیبت مسی باشند. این تیم اما در قسمت‎های دیگر هم عملکرد قابل قبول داشت.

به گزارش مهر، در بازی دو تیم فوتبال بارسلونا و اینتر در لیگ قهرمانان اروپا هواداران تیم کاتالانی نگران بودند که مبادا تیمشان بدون حضور لیونل مسی عملکرد خوبی نداشته باشد. اما توانستند از پس این بازی دشوار بر بیایند و هشداری برای رئال مادرید بفرستند که باید در روز یکشنبه در دیدار حساس ال‌کلاسیکو میزبان آن‌ها باشند.

در این بازی بارسا در ۷ مورد درخشید و این‌ها خط و نشان‌هایی برای سفیدپوشان مادرید هستند:

سوارز
او گل نزند، اما بازی بی‌نظیری ارائه کرد، در غیاب مسی او در نیمه زمین حریف جنگنده‌تر بود و بارها موقعیت‌هایی برای تیمش ایجاد کرد.

رافینیا
این بازیکن برزیلی کسی بود که والورده رویش حساب زیادی نکرده بود، اما مصدومیت مسی شرایط را تغییر داد. او نشان داده که با حضورش سرعت، حملات و تهدیدهایی به تیم اضافه کرده است و شوت‌های خوبی می‌زند. بازی اینتر را هم بارها خراب کرد.

خط میانی
بدون مسی والورده باید بیشتر روی بازیکنان میانی تیمش برای مالکیت توپ حساب کند. آرتور بازیکنی است که شباهت‌هایی به ژاوی دارد و از پس این کار به خوبی بر می‌آید.

یوردی آلبا
شاید انریکه او را فراموش کرده باشد، اما بدون شک او یکی از بهترین‌ مدافعان اسپانیا است. در بازی با اینتر در تمام بازی سمت چپ در اختیار او بود، گل دوم تیمش را زد و بارها پاس‌های مفیدی داد.

سرخیو بوسکتس
او دوباره به روزهای اوج بازگشته و قرار است بازوبند کاپیتانی را هم به بازو ببندد. او بارها توپ‌های از دست رفته را احیا و بارها قطع پاس کرد، مطمئنا تا روز بازی با رئال آماده‌تر هم خواهد شد.

جرارد پیکه
یک کلین‌شیت بعد از چندین هفته. خط دفاعی مستحکم بارسا به ندرت موقعیتی برای حمله کردن در اختیار اینتر قرار داد و یکی از دلایل این مستحکم بودن پیکه بود.

تراشتگن
از روز اول هم کسی شک نداشت او یکی از بهترین دروازه‌بانان قاره اروپا است. او به سطح فوق‌العاده‌ای رسیده و وقتی درون دروازه ایستاده هم‌تیمی‌هایش اعتماد به نفس بهتری دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید