دانشگاه بدون خلیفه در مصاف با مدافع عنوان قهرمانی

  • ورزشی
  • جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۵۹
    کد خبر :401860

رقابت‌های لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور در حالی فردا شنبه پیگیری می‌شود که نایب قهرمان دوره قبل سرمربی خود را در مهمترین بازی دور رفت به همراه ندارد.

به گزارش مهر، از هفته های سوم تا پنجم دور رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور جام خلیج فارس، یادواره «پانصد شهید تکواندو» فردا شنبه ۵ آبان ماه با ۱۲ دیدار از برگزار می شود.

در مهمترین بازی هفته دو تیم ۶ امتیازی شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد به عنوان قهرمان و نایب قهرمان برابر هم صف آرایی می کنند. شهرداری مدافع عنوان قهرمانی که در سالهای قبل نیز استفاده از جوانان با آتیه را در دستور کار قرار داده بود در این فصل نیز چند جوان جویای نام را در ترکیب قرار داده و در هفته اول نیز با همین نفرات و با تجربه هایی چون سینا بهرامی، سروش احمدی، پوریا عرفانیان و حمیدرضا صدری به مصاف تیمی می رود که سرمربی خود را به همراه ندارد.

سید نعمت خلیفه سرمربی دانشگاه که به همراه تکواندوکاران اعزامی به انتخابی گرنداسلم در چین به سر می برد و از «ووشی» تیم خود را ارنج خواهد کرد تا با استفاده از تکواندوکارانی چون سعید رجبی، حمیدرضا هادیان، عرفان ناظمی و محمدرضا خانی برای کسب سه امتیاز این دیدار تلاش کند.

هر چند زمان زیادی تا پایان لیگ باقی است و مسابقات تازه ابتدای راه است ولی از دست دادن امتیازات این مبارزه می تواند به منزله از دست دادن قهرمانی باشد.

براساس برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ، در دیدار نخست هفته سوم تیم لوازم خانگی کن با صنعت مس کرمان مبارزه می‌کند و پس از آن هوگوپوشان شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی که هر دو از مدعیان قهرمانی هستند به مصاف یکدیگر می‌روند. در سومین پیکار تعاونی انقلاب شهریار شرکت پالایش نفت آبادان برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و در آخرین مبارزه این هفته نیز ملوان نداجا و پاس قوامین رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

برنامه رقابت‌ها به شرح ذیل است:

هفته چهارم:
* لوازم خانگی کن – ملوان نداجا
* شهرداری ورامین – پالایش نفت آبادان
* دانشگاه آزاد اسلامی – پاس قوامین
* تعاونی انقلاب شهریار – مس کرمان

هفته پنجم:
* لوازم خانگی کن – تعاونی انقلاب شهریار
* شهرداری ورامین – مس کرمان
* دانشگاه آزاداسلامی – ملوان نداجا
* پاس قوامین – پالایش نفت آبادان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید