استقلال برنده بازی خواهد بود/جوانگرایی شفر تأثیرگذار بوده است

  • ورزشی
  • جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۵۶
    کد خبر :401849

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به روند خوبی که استقلال در هفته‌های اخیر به دست آورده، می‌تواند برنده دیدار برابر سپاهان باشد.

حسین ترابپور در گفت‌وگو با مهر در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر زردپوشان اصفهانی اظهار داشت: بازی‌های این دو تیم سال‌هاست که همیشه از حساسیت بالایی برخوردار بوده، این دو تیم بارها مقابل یکدیگر قرار گرفتند، زیبا بازی کردند، بازی‌هایشان پر گل بوده و توانسته‌اند تماشاگران را راضی به خانه‌هایشان بفرستند.

وی ادامه داد: دو مربی با دو تفکر متفاوت به مصاف یکدیگر خواهند رفت، هر دو از هم شناخت کافی دارند و به خوبی نفرات یکدیگر را می‌شناسند و بر همین اساس تمرینات خود را برای این دیدار انجام داده‌اند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: سپاهان از نفرات خوب، باتجربه و جوان سود می‌برد و حالا با نتایجی که به دست آورده در رتبه دوم جدول است و مطمئناً قلعه‌نویی تنها به پیروزی برابر استقلال فکر می‌کند تا بتواند امتیازات خود را با صدرنشین جدول کمتر کند.

ترابپور در خصوص شرایط استقلال گفت: آبی‌پوشان تهرانی در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند سه پیروزی به دست آورده و شرایط خود را در جدول لیگ بهتر کنند. جوانگرایی شفر تأثیر مثبت داشته و حالا بازیکنان جوان استقلال از اعتماد به نفس خوبی برخوردارند. سرمربی استقلال می‌داند که اگر می‌خواهد باز هم از رده پنجم به بالاتر برود، باید سپاهان را در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران پرشور استقلال شکست داده تا هم موقعیت استقلال بهتر شود و هم خود او از زیر فشار انتقادات بیرون بیاید.

وی در خصوص عملکرد حسین حسینی در بازی با سایپا تصریح کرد: آبی‌پوشان دو دروازه‌بان آماده دارند؛ هم رحمتی و هم حسینی هر دو از تجربه خوبی برخوردارند. حسینی دروازه‌بان جوانی است که آینده تیم ملی و استقلال از آنِ اوست و می‌تواند سال‌ها درون دروازه استقلال و حتی تیم ملی قرار بگیرد؛ او پس از گذشت هشت هفته مقابل سایپا به میدان رفت، نمایش قابل قبولی داشت و توانست در ثانیه‌های پایانی بازی، استقلال را صاحب سه امتیاز کند. اگرچه او در گل اول هیچ تقصیری نداشت اما در طول بازی عملکرد بسیار قابل قبولی داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از اینکه رحمتی و حسینی یک بازی در میان درون دروازه قرار بگیرند، اظهار داشت: این یک روش بسیار ناپسند است و مخالفان زیادی دارد؛ هر کدام از دروازه‌بان‌ها که عملکرد بهتری در طول تمرین داشته باشند، باید درون دروازه قرار گرفته و از قفس توری استقلال حراست کنند.

ترابپور در مورد تشکیل کمیته فنی و عملکرد آنها برای استقلال افزود: من نمی‌دانم کمیته فنی بر چه اساسی تشکیل شده است و آیا می‌تواند به شفر کمک کند، چون عضو کمیته فنی نیستم و در جلسات آنها شرکتی ندارم، نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم اما اعتقاد دارم با بزرگانی که در این کمیته هستند، مطمئناً آنها می‌توانند به سرمربی تیم کمک کرده و به طور حتم هدف آنها هم جز موفقیت استقلال و کمک به سرمربی، چیز دیگری نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که نتیجه دیدار را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: پیش‌بینی این بازی کمی سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند اما استقلال با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر عملکرد قابل قبولی داشته و بازی‌های خوبی از خود ارائه داده، به نظرم برنده این بازی خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید