عبدالمهدی، کابینه را از العبادی تحویل گرفت

    کد خبر :401647

نخست وزیر عراق امروز (پنج‌شنبه) پست‌های وزارتی را از نخست وزیر سابق تحویل گرفت.

امروز مراسم تحویل کابینه و پست‌های وزارتی با حضور عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق و حیدر العبادی، نخست وزیر سابق این کشور برگزار شد.

عبدالمهدی در این مراسم گفت: شکر خدا و با توکل بر او ما امروز مسؤولیت رسمی‌مان را پس از آنکه کابینه‌مان رای اعتماد نمایندگان مردم را کسب کرد، برعهده می‌گیریم.

نخست وزیر عراق در ادامه تاکید کرد: برنامه وزارتی خود را با اهداف و جزئیات و بازه زمانی مشخص ارائه کردیم و برای اجرای آن تلاش خواهیم کرد، هدف عالی ما تحقق خواسته‌های مردم عراق است که رنج بسیاری کشیده‌اند و اکنون زمان آن رسیده که نتیجه صبر و فداکاری‌های خود را ببینند.

عبدالمهدی در ادامه بر همکاری و تلاش برای حال حاضر و آینده عراق تاکید کرد و گفت: چالش‌های بسیاری پیش روی ما هستند و ما باید برای توسعه اقتصاد کشور و نیز احیای بازار کار، خدمات دهی به مردم و تحقق تمامی خواسته‌هایشان به شکل جدی تلاش کنیم.

او در ادامه از همکاری العبادی در این مرحله و تاکیدات او بر تعامل مسالمت‌آمیز و در عین حال با قدرت در قبال مسائل تشکر کرد و گفت: این آیینی شایسته مردم عراق بوده و آغازگر مرحله جدیدی از همکاری‌هاست، کابینه امروز اولین جلسه خود را برای آغاز کار، تعیین اولویت‌ها، تاکید بر لزوم پایبندی به برنامه‌های دولتی و اجرای این برنامه‌ها در زمان‌های تعیین شده خواهد داشت.

کابینه عراق اولین جلسه خود را به ریاست عبدالمهدی در خارج از منطقه الخضراء برگزار می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید