عبدولی به دیدار نیمه‌نهایی رسید

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۷:۵۲
    کد خبر :401602

پیکارهای چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان در مجارستان در حال برگزاری است و ملی پوشان کشورمان از ظهر امروز به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش مهر، رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز پنجشنبه در شهر بوداپست مجارستان در حال پیگیری است و ملی پوشان چهار وزن نخست کشورمان به مصاف رقبای خود رفته اند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم، مسلم نادری خادم در دور نخست به مصاف نوگزاری تسوروتسومیا دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان رفت با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد. نادری خادم باید در انتظار فینالیست شدن این فرنگی‌کار گرجستانی باشد تا بتواند در گروه بازنده ها به مبارزاتش ادامه دهد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم محسن حاجی پور در مبارزه نخست خود به مصاف جرمن دیاز از پورتوریکو رفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف دانیر اسماعیل اف دارنده مدال برنز اروپا از مولداوی رفت و با نتیجه ۷ بر ۶ باخت. حاجی پور تا ثانیه های پایانی کشتی با نتیجه ۶ بر ۶ پیروز میدان بود که یک امتیاز از دست داد و شکست خورد. در ادامه با توجه به شکست فرنگی کار مولداوی از تسمرادوف ازبک، حاجی پور هم از دور رقابتها حذف شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دیدار نخست به مصاف دائه کیون پارک از کره جنوبی رفت و با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد. وی در دور دوم در مصاف با مورات داگ از ترکیه به نتیجه ۷ بر ۲ از سد حریف گذشت و راهی یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله به مصاف رسول چونایف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم سعید عبدولی در دور اول به مصاف ادگار بابایان دارنده مدال نقره اروپا از لهستان رفت و در حالی که ۵ بر ۳ در تایم اول از حریف پیش بود در ادامه با ضربه فنی به پیروزی رسید. عبدولی در دور دوم به مصاف لاشا گوبادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان رفت و با ضربه فنی پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید.وی در این مرحله به مصاف رفیق حسین اف قهرمان اروپا از آذربایجان رفت و با پیروزی 3 بر صفرراهی نیمه نهایی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید