نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت در لس‌آنجلس معرفی می شود

  • خودرو
  • پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۴۱
    کد خبر :401420

نیسان ماکسیما 2019 فیس لیفت که از تغییرات ظاهری و تجهیزات ایمنی بیشتر سود می‌برد در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس معرفی خواهد شد.

این خودروساز ژاپنی اشاره‌ی زیادی به جزئیات نداشته اما یک تصویر از این خودرو را منتشر کرده و گفته ماکسیما 2019 با بسته‌ی ایمنی شیلد 360 این برند در دسترس خواهد بود. این بسته‌ی ایمنی شامل 6 سیستم ایمنی و کمک‌راننده است.

از روی این تصویر می‌توانیم ببینیم که ماکسیما فیس لیفت دارای سپر جلوی بازطراحی شده با مه شکن‌های جدید و همچنین چراغ‌های جلوی به‌روز شده با LED های یکپارچه می‌باشد. انتظار داریم بخش عقب نیز تغییرات مشابهی را تجربه کند و البته رینگ‌ها نیز طراحی جدیدی به خود گیرند.

تمامی مدل‌های کنونی ماکسیما از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری با قدرت 300 اسب بخار استفاده می‌کنند. این پیشرانه تنها با گیربکس CVT ایکس ترونیک همراه شده است.

شاید تغییرات ماکسیما 2019 شامل استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید هم باشد. این سیستم می‌تواند از نرم‌افزار بهبود یافته سود ببرد و در کابین هم تریم و گزینه‌های رنگ جدیدی به کار روند. معاون نیسان آمریکای شمالی اوایل ماه مارس گفته بود ماکسیما نقش مهمی در سبد محصولات نیسان ایفا می‌کند.

این خودروساز ژاپنی می‌گوید سدان پرچم‌دار و فیس لیفت شده‌اش از ماه دسامبر وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید