فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خبر داد:

کشف بیش از 12 هزار لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز در هرمزگان

  • حوادث
  • پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۳۴
    کد خبر :401323

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: بیش از 12 هزار و 500 لیتر مشروبات دست‌ساز و بیش از 22 هزار لیتر بطری مشروبات خارجی در سطح شهرستان بندرعباس کشف شده است.

سرهنگ اسماعیل مشایخ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته در بحث ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم در شهرستان بندرعباس با اقدامات پیشگیریانه و خدمات شبانه‌روزی که در بحث احساس امنیت در شهر بندرعباس در طرح‌های ارتقاء امنیت به مرحله اجرا گذاشته شد بیش از 5 هزار تماس با مرکز 110 توسط شهروندان گرفته شده است.

وی با اشاره به کاهش 75 درصدی جرائم خشن و کاهش 9 درصدی سرقت‌های مهم و اثرگذار که خود یک احساس ناامنی را در بین شهرو‌ندان داشته است، افزود: در همین راستا افزایش 46 درصدی دستگیری سارقین و مظنونین، افزایش 80 درصدی متهمین تحت تعقیب، دستگیری متهمینی که جرم‌شان احراز شده و برای کیفر متواری بودند، از دیگر اقدامات انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه بیش از 500 نفر معتاد متجاهر در سطح شهرستان بندرعباس دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: همچنین 46 نفر خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی داده شده‌اند.

سرهنگ مشایخ از کشف بیش از 70 هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله گازوئیل خبر داد و عنوان کرد: 57 پرونده کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از 25 میلیارد ریال تشکیل شده و در این راستا 25 نفر قاچاقچی دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی افزایش ضریب امنیت عمومی در 48 ساعت گذشته تعداد 32 نفر از متهمین شامل 11 نفر سارق و مالخر، 21 نفر از فروشندگان و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی دست‌ساز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه بیش از سه هزار و 200 لیتر مشروبات دست‌ساز و بیش از هزار و 100 بطری قوطی مشروبات الکلی خارجی و مقادیر زیادی آلات و ادوات تهیه و توزیع مشروبات دست‌ساز کشف شده است، اضافه کرد: بیش از 12 هزار و 500 لیتر مشروبات دست‌ساز و بیش از 22 هزار لیتر بطری مشروبات خارجی در سطح شهرستان بندرعباس کشف شده است.

سرهنگ مشایخ با اشاره به دستگیری بیش از 94 نفر از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی بیان کرد: با اقدامات خوبی که انجام شد و همکاری خوبی که شهروندان داشتند 4 باند سارق و جعل اسناد موتور سیکلت دستگیر شدند که 4 نفر از آنان دارای میانگین سنی 18 تا 22 سال بودند و سوابق متعددی داشتند و پس از سرقت موتور‌سیکلت اقدام به جعل مدارک و فروش آن به غیربومی‌ها می‌کردند.

وی از دستگیری دو نفر سارق موبایل و یک نفر مال‌خر خبر داد و افزود: بیش از سه نفر که 7 فقره سابقه سرقت داشتند دستگیر و تاکنون بیش از 300 دستگاه گوشی موبایل سرقتی و اموال مسروقه از این افراد کشف شده است.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس اظهار کرد: همچنین فردی حوالی ساعت 3 بامداد در حال سرقت داخل خودرو بود که به محض اطلاع از حضور همکاران بنده اقدام به فرار می کند و حتی به صورت تهاجمی قصد زیر گرفتن مأمورین را داشته است، مأمورین انتظامی با توجه به رعایت قانون استفاده از حمل سلاح، لاستیک خودرو را می‌زنند و سارق با همام وضعیت پنچری مسافت زیادی را طی می‌کند تا همکاران بنده موفق می‌شوند خودرو را همراه با سارقش که از سارقین حرفه‎‌ای و سابقه‌دار داخل خودرو بود، دستگیر کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید