رفع توقیف «ممنوعه» به چه قیمتی!

    کد خبر :401278

یکی از مهمترین اخباری که این اواخر به گوش رسید، خبر رفع توقیف مجموعه «ممنوعه» بود که باعث خوشحالی طرفداران این سریال شد. گرچه با توجه به مواضعی که برخی نسبت به این سریال و محتوای آن داشتند، باید منتظر بود و دید که تیغ سانسور چه بلایی بر سر سریال و داستانش آورده است که پس از چند هفته رفع توقیف شده است. آیا باز هم می تواند با مولفه هایی که مخاطب در سریال با آنها روبرو بود، جلب نظر کرده و بیننده را با خود همراه کند و یا اصلاحات به قدری روی آن اثر گذاشته که باید عطایش را به لقایش بخشید!

گرچه در گزارشی هم که بانی فیلم در این زمینه داشت و نظر کارشناسان را در این باره جویا شد، همگی متفق القول بودند که یا از ابتدا نباید به چنین آثاری که چنین مضامینی را در خود دارند، مجوز ساخت داد و یا وقتی سه قسمت از توزیع آن گذشته، توقیف کردن آن به نوعی بی احترامی به مردم است. مخاطبانی که بابت دیدن این مجموعه هزینه کرده و پول می پردازند و انتظار دارند که به موقع قسمت های آن توزیع شود.

از این رو با توجه به انچه در رسانه ها و فضای مجازی درباره این سریال منتشر شده است، بعد از اربعین و ایام سوگواری امام حسین(ع) قسمت چهارم این مجموعه توزیع خواهد شد. باید منتظر بود و دید که چه اصلاحاتی روی داستان صورت گرفته تا توانسته رنگ آزادی از بند توقیف را ببیند!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید