اعمال محدودیت در ورودی‌های تونل نیایش

    کد خبر :40123

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال محدودیت و تغییر در نحوه تردد خودروها به تونل نیایش از صبح امروز خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی در این‌باره گفت: از صبح امروز ورودی تونل نیایش از مسیرشرق به غرب بزرگراه صدر هر روز از ساعت 6 تا23 مسدوداست و تنها از اتوبان صدرطبقاتی امکان ورود و تردد خودروها به داخل تونل نیایش وجود دارد.

وی ادامه داد: درمسیرغرب به شرق تونل نیایش نیز از ساعت 12 تا23 امکان ورود به بزرگراه صدر همکف وجود ندارد و الزاما در این مسیرخودروها وارد صدرطبقاتی می‌شوند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگان باید باتوجه به وضعیت جدید انتخاب مسیر کنند، اظهارکرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم در این خصوص انجام شده است.

رازقی درباره چرایی این تصمیم گفت: بر اساس مطالعات تحقیقاتی انجام شده و به منظور تسهیل در تردد شهروندان و سرعت بخشیدن به تخلیه بار ترافیکی در این مسیر، نتایجی به دست آمد که بر اساس آن، مقرر شد دسترسی تونل نیایش و پل طبقاتی صدر به صورت مستقیم انجام شود و تردد در مسیر همکف صدر به تونل نیایش تنها برای ساعات شبانه امکان پذیر باشد.

وی افزود: همانطور که گفته شد تا کنون تصمیمی برای اعمال محدودیت برنامه ریزی شده در ساعات بین 23 تا 6 صبح اتخاذ نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید