انتقاد عباس جدیدی از رئیس‌جمهور

    کد خبر :40117

عضو شورای اسلامی شهر تهران از برخی مواضع روحانی در مناظرات انتخابات انتقاد کرد.

عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز ضمن تذکری در سیصدوپنجاه و چهارمین جلسه چهارمین دوره این شورا با تاکید بر اینکه حق‌الناس با قرآن سر گرفتن از بین نمی‌رود، گفت: ما نماینده و مدافع مردم هستیم و هرگونه بی‌توجهی موجب تضییع حقوق مردم می‌شود و حق‌الناس است.

وی در ادامه به موضوع انتخاب ذیحسابان زیرمجموعه‌های شهرداری پرداخت و گفت: خودمان در انتخاب ذی‌حسابان بی‌دقتی‌هایی می‌کنیم که مثال‌زدنی است، اصل حسابرسی‌ها انتخاب ذیحسابان است و طبق مصوبه‌ای که در مورخ 86.3.18 به تصویب رسیده شرایطی برای انتخاب ذیحسابان عنوان شده است. طبق این لایحه‌ داشتن تحصیلات در رشته امور مالی و اقتصادی و با تحصیلات کارشناسی ارشد نیازمند 5 سال سابقه و تحصیلکردگان سطح کارشناسی نیازمند 10 سال سابقه فعالیت برای ذیحسابان می‌باشد.

جدیدی در ادامه از ارسال نامه‌ای به فرماندار تهران خبر داد و گفت: در این نامه عنوان کرده‌ام که اگر ممکن است مصوبه اخیر در خصوص انتخاب ذیحسابان در شهرداری تهران لغو شود و مجددا براساس مصوبه انتخاب ذیحسابان این انتخاب صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه تذکر خود به مواضع اتخاذ شده در مناظرات انتخاباتی پرداخت و با بیان اینکه آقایان روحانی و قالیباف سرمایه‌های نظام هستند و وظیفه ما هست که به آنها کمک کنیم گفت: رفاقت خیابانی یک‌طرفه نمی‌تواند باشد، مناظره‌‌ها برنامه‌محور نبود و در پایان کار مشخص نشد که دروغگو و راستگو چه کسی بود. مناظره‌ها موجب تشویش اذهان عمومی شد و دریایی از اتهامات به یکدیگر زده شد.

جدیدی ادامه داد: رئیس‌جمهور محترم هم می‌گویند که شور و شعف انتخابات تمام شد و باید به سراغ فعالیت‌ها برویم.

وی تاکید کرد: رای را از مردم قاپیدید، به همین راحتی، این حق‌الناس نبود؟‌

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد برخی از مواضع روحانی در مناظرات انتخابات اخیر گفت: به راحتی جلوی مردم می‌آیند و می‌گویند اگر مردانگی ما در شورای امنیت ملی در خصوص پرونده قالیباف نبود آیا شما الان در حال حاضر در اینجا نشسته بودید.

جدیدی طرح سوال کرد که جنایتی بزرگی بوده است که اگر روحانی اقدام نمی‌کرده الان قالیباف در زندان بوده است.

در ادامه عباس جدیدی به موضوع واگذاری املاک شهرداری پرداخت و گفت: انگ 2 هزار میلیارد تومان در واگذاری این املاک به شهردار تهران خورده است.

وی خواستار ارائه گزارش شهردار در این خصوص به شورای شهر شد،

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چمران در این بخش از سخنان عباس جدیدی تاکید کرد که املاک واگذار شده توسط شهرداری تهران نجومی نبوده است.

جدیدی همچنین تاکید کرد که حدود 3 هفته است که از شهرداری خواسته‌ام لیستی از املاک واگذاری شده نسبت به اجاره یا فروش از سال 85 به بنده ارائه شود اما اقدامی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: نامه‌ای خطاب به سازمان بازرسی نوشته‌ام و از آقای سراج خواهش کردم تکلیف این املاک واگذار شده روشن شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید