فرمانده ناجا خبر داد

آماده باش 30 هزار پلیس در سه پایانه مرزی اربعین/ سپاه پیگیر وضعیت مرزبانان ربوده شده

    کد خبر :400493

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آماده باش 30 هزار مأمور پلیس در سه پایانه مرزی اربعین اعلام کرد که خروج خودروهای عمومی که دارای پلاک مربوطه هستند از کشور و ورود به عراق بلامانع است.

سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناجا با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات انجام شده در سه پایانه مرزی برای خروج از کشور تصریح کرد: 30 هزار نفر از مأموران پلیس در سه پایانه مرزی مستقر هستند و به زائران حضرت اباعبدالله الحسین خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه زائران نیز همکاری خوبی با مأموران پلیس دارند، گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده تا کنون هیچ مشکل امنیتی نداشتیم و ماموران پلیس به طور شبانه روزی در حال رصد فضا و تامین امنیت زائران هستند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه تامین امنیت با همکاری و هماهنگی زائران انجام شده است، تصریح کرد: امیدواریم که این وضعیت و همکاری تا پایان طرح ویژه اربعین و بازگشت زوار به کشور ادامه داشته باشد.

سردار اشتری در پاسخ به پرسشی درباره خروج خودروها از کشور و ورود به عراق اظهارکرد: خروج خودروهای عمومی که از قبل پلاک مربوطه را دریافت کرده و هماهنگی‌های لازم را نیز انجام داده باشند مجاز است اما طرف عراقی با تردد دیگر خودروها موافق نیست و اجازه آن را نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا، وی درباره وضعیت مرزبانان ربوده شده نیز گفت: آن پایگاه متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و عزیزان سپاه در این زمینه پیگیری‌هایی را انجام داده و در حال پیگیری هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید