شهربانو منصوریان: می‌خواهم با فراموشی شکست بازی‌های آسیایی به مدال طلای جام‌جهانی دست پیدا کنم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۱۲
    کد خبر :400360

شهربانو منصوریان، ووشوکار وزن ۵۶ کیلوگرم تیم ملی ساندا گفت: از شکست در بازی‌های آسیایی ناراحت هستم اما می‌خواهم با فراموشی آن شکست در چین به مدال طلای جام‌جهانی دست پیدا کنم.

شهربانو منصوریان در خصوص شرایط خود در آستانه مسابقات جام‌جهانی ووشو اظهار داشت: خدا را شکر با توجه به تمریناتی که برای حضور در بازی‌های آسیایی داشتم در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارم. بعد از پایان بازی‌های آسیایی مدتی استراحت داشتم و در بازگشت، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم تا از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارم.

وی تصریح کرد: اکثر بازیکنان حاضر در مسابقات جام‌جهانی نیز سال گذشته در مسابقات جهانی حضور داشتند و شناخت خوبی روی آنها دارم. امیدوارم در جام‌جهانی با عملکردی خوب به مدال طلا دست پیدا کنم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی روسیه در خصوص شرایط روحی خود بعد از شکست در دیدار نهایی بازی‌های آسیایی عنوان کرد: همچنان از اینکه به مدال طلای بازی‌های آسیایی دست پیدا نکردم ناراحت هستم. دلیل ناراحتی‌ام نیز این است که می‌توانستم به مدال طلا برسم. از تمامی رقبای خود یک سر و گردن از لحاظ قد و قامت بلند‌تر بودم و باید به مدال طلا را کسب می‌کردم.

شهربانو منصوریان با تاکید بر تلاش برای کسب مدال طلای مسابقات جام‌جهانی گفت: در دیدار نهایی بازی‌های آسیایی بعد از اینکه با اشتباه از سکو به پایین پرتاب شدم ،تمرکزم را از دست دادم. در حال حاضر نیز تلاش خواهم کرد با فراموشی شکست بازی‌های آسیایی در مسابقات جام جهانی به مدال طلا دست پیدا کنم.

به گزارش تسنیم ،وی در خصوص اینکه برنامه‌ای برای خداحافظی از دنیای قهرمانی ندارد، عنوان کرد: در این خصوص منتظر هستم تا کسی پیدا شود و من را شکست بدهد تا از ووشو و دنیای قهرمانی خداحافظی کنم.

ملی‌پوش تیم ملی ساندا بانوان در خصوص اظهارات الهه منصوریان در خصوص تغییر وزن و احتمال حضور او در وزن خودش گفت: اگر الهه تصمیم به تغییر وزن داشته باشد و بخواهد به وزن من بیاید، وزن خود را تغییر خواهم داد. به هر حال الهه خواهر من است و به خاطر او حاضر هستم یک وزن بالاتر بروم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید