مردانی: نمی‌خواهم مثل پاریس، از بوداپست هم بدون مدال برگردم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ۹:۳۲
    کد خبر :400331

ملی‌پوش وزن ۶۰ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی اعزامی به جهانی مجارستان گفت: سال گذشته هم می‌توانستم مدال جهانی بگیرم، اما عجله کردم و تمرکزم برهم‌ خورد، نمی‌خواهم از بوداپست هم بدون مدال برگردم.

مهرداد مردانی اظهار داشت: خداراشکر همه چیز خوب است. به امید خدا تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که بهترین نتیجه را بگیریم. خواست همه ما این است که روی سکو برویم و دست خالی از بوداپست برنگردیم. 10 ماه شبانه‌روز در اردو بودیم و فقط مدال می‌تواند خستگی را از تن‌مان خارج کند.

او که سال گذشته نیز عضو تیم ملی در مسابقات جهانی پاریس بود، ادامه داد: من تجربه سال گذشته را هم دارم که مدال نگرفتم. آنجا به کشتی‌گیر کره‌جنوبی باختم که در بازی‌های آسیایی جاکارتا شکستش دادم. در اندونزی به نماینده گرجستان باختم و سوم شدم که به امید خدا باید این شکست را هم جبران کنم. غیر از این دو نفر، تمام سبک‌وزن‌های آسیا خوب هستند. باید خیلی هوشیارانه کشتی بگیرم. هر مبارزه برای من حکم یک فینال را دارد و باید کشتی به کشتی پیش بروم. 6 دقیقه باید کاملا حواسم جمع باشد و هیچ ثانیه‌ای را از دست ندهم.

به گزارش تسنیم ،دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی با اشاره به نتیجه آزادکاران در بوداپست تصریح کرد: همه برای بچه‌های آزاد خیلی ناراحت شدیم. این نتایج نشان داد که جهانی امسال خیلی سنگین است و همه کاملا آماده‌اند. ما هم باید از همین‌جا استارت بزنیم تا در المپیک جزو مدعیان باشیم.

مردانی تاکید کرد: سال گذشته هم می‌توانستم روی سکوی جهانی بروم اما اشتباه کردم و عجله باعث شد تمرکزم را از دست بدهم و ببازم. آن اشتباه برایم تجربه شد و این‌بار نباید تکرارش کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید