ضیایی: تصمیم‌گیری در مورد اعضای فدراسیون جزو حقوق هر رئیسی است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ۹:۵۶
    کد خبر :400310

ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال گفت: اگر سیستم آموزشی و تربیتی ما درست بود و نقصی نداشت امروز شاهد برخوردهایی دور از شان انسانی نبودیم.

به گزارش بازتاب وبه نقل از سایت فدراسیون والیبال، احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال پیرامون حواشی به وجود آمده پس از پایان ماموریت امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال اظهار داشت: تصمیم گیری در مورد اعضا و دست اندرکاران هر فدراسیون جزو حقوق بدیهی هر رئیسی است و خوشبختانه این خداحافظی در یک فضای دوستانه و با حفظ احترام صورت پذیرفت که این موضوع در راستای موافقت با درخواست ایشان و اقدام در مورد خاتمه خدمت آقای خوش خبر صورت گرفت.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص برخی واکنش‌ها به وجود آمده و توهین‌های صورت گرفته نیز افزود: ضمن محفوظ دانستن حق برخورد قانونی و انضباطی در این خصوص برای فدراسیون و خانواده بزرگ والیبال، رجوع می‌کنم به نقل قولی از مرحوم امیر کبیر که می گوید: اگر سیستم آموزشی و تربیتی ما درست بود و نقصی نداشت امروز شاهد چنین برخوردهایی دور از شان انسانی نبودیم.

ضیایی در ادامه افزود: الحق امیر کبیر حق داشت که در هر 1188 روز دوران صدارت خود بگرید زیرا افول ارزش‌های انسانی از جانب هر کسی و در هر جایگاهی بسیار مضموم و ناپسند است و اینجانب قضاوت در این خصوص را به اهل دل و اهل فن واگذار می‌کنم.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در حال بررسی اتفاقات روزهای اخیر است و طی روزهای آینده در این خصوص تصمیم گیری و اعلام خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید