قطر باید از تجربه روسیه برای جام جهانی ۲۰۲۲ استفاده کند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ۸:۵۰
    کد خبر :400261

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا خواستار استفاده قطر از تجربه روسیه برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

جانی اینفانتینو با هیئت بلندپایه فیفا برای بررسی روند آماده‌سازی قطر جهت میزبانی جام جهانی 2022 در این کشور حضور دارد. رئیس فیفا که روز گذشته (سه‌شنبه) از ورزشگاه در حال ساخت و 40 هزار نفری الوکره نیز دیدن کرده با مترو از ایستگاه دوحه راهی این ورزشگاه شد که 20 دقیقه به طول انجامید.

جانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا در خلال بازدیدش از قطر گفت: هر کسی می‌تواند پیشرفت ساخت ورزشگاه الوکره که ساخت آن از 4 سال پیش شروع شده بود را مشاهده کند. فکر می‌کنم جام جهانی 2022 علاوه بر قطر برای منطقه و جهان عرب رویداد مهمی خواهد بود. این رقابت‌ها به دولت قطر اجازه می‌دهد تا توانمندی‌های کشورهای عربی و حمایت از توسعه فوتبال را به جامعه جهانی نشان دهد. دولت قطر همگان را برای شناخت تاریخ منطقه و دیدار با هواداران مختلف سراسر جهان به کشورش دعوت می‌کند. به نظرم با توجه به شرایط کنونی جهان عرب نیاز شدیدی است تا خودش را بیشتر به معرض نمایش بگذارد. اطمینان دارم که میزبان جام جهانی 2022 فوتبال گردشگران را از سراسر جهان به سوی خود خواهد کشاند.

به گزارش تسنیم ،وی افزود: تجربه روسیه از جام جهانی 2018 روسیه درس‌های زیادی به همراه داشت که باید توسط قطر برای سازماندهی عالی جام جهانی 2022 مورد استفاده قرار گیرند. هر چند استقبال از جام جهانی 2018 از نظر آماری بیشتر از انتظار بود اما روسیه به خوبی خود را مهیای میزبانی از هواداران و تامین امنیت آنها کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید