نویسندگان حرفه ای می توانند مجریان و بازیگران را به اوج برسانند

    کد خبر :400149

منوچهر والی‌زاده گوینده و دوبلور معتق است نویسنده‌های حرفه‌ای باعث می‌شوند بازیگر و مجری بهتر کارشان را انجام دهند و به چشم بیایند.

منوچهر والی‌زاده با اشاره به برنامه‌ای که صبح‌های سه‌شنبه با نویسندگی مرحوم صادق عبداللهی روی آنتن می‌رفت، درباره نویسنده جدید این برنامه بیان کرد: صادق عبداللهی همانندی ندارد ولی به هر حال برنامه قطع نمی‌شود و نویسنده جدیدی به ما اضافه خواهد شد و کار را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به نبود نویسنده‌های خوب در رادیو عنوان کرد: روز گذشته اول آبان ما نوشته‌های عبداللهی را گلچین کردیم و برخی را خواندیم، او تنها نویسنده‌ای بود که با صدا و لحن گوینده‌ها آشنایی داشت و برای هرکسی به تناسب ویژگی هایی که داشت، می نوشت.

این دوبلور با اشاره به حضور نویسنده های جدید در رادیو اظهار کرد: تا زمانیکه خلأ حضور نویسنده‌های قدیمی پر شود و دوباره نویسنده‌هایی مثل صادق عبداللهی پیدا شوند حدود ۱۵ یا ۲۰ سالی زمان می برد.

والی زاده با اشاره به ویژگی های نویسندگان حرفه ای در رادیو و تلویزیون اظهار کرد: صادق عبداللهی نویسنده برنامه «هوشیار و بیدار» در تلویزیون بود که در دهه ۶۰ پخش شد و علیرضا خمسه در آن برنامه بسیار دیده شد. نویسندگان حرفه ای به این ترتیب می توانند برنامه‌ها، مجریان و بازیگران را به اوج برسانند.

این دوبلور فیلم و سریال اظهار کرد: در کار دوبله هم بهترین دوبله های فیلم و سریال‌ها به مترجم ها مربوط می شود و اگر ترجمه اثری خوب نباشد خروجی نهایی کار هم خوب درنمی‌آید.

والی‌زاده در پایان با تاکید بر اینکه یک نسل باید برود تا نسل دیگری جایگزین شود، عنوان کرد: این مساله بستگی به استعداد و علاقه افراد دارد که باید از تجربیات قدیمی ها استفاده کنند، نظر خواهی کنند و با آنها حرف بزنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید