صوفی: جهانگیری در دولت سوخته است

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ۸:۵۶
    کد خبر :400133

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جهانگیری با خروج از دولت می تواند بر عرصه سیاسی کشور به شدت تأثیرگذار باشد و فعال تر از الان ظاهر شود.

به گزارش نامه نیوز: درصد ماندگاری ائتلاف اصلاحات و اعتدال محل ابهام است. اگر روزی ائتلاف اصلاحات و اعتدال آنقدر پررنگ بود که رقیب سیاسی را به کل در حاشیه قرار داد اما امروز با چالش های مختلفی برای بقا دست و پنجه نر می کند. گروهی از اصلاح طلبان حفظ این ائتلاف را به مصلحت می دانند اما مخالفان این ایده، شرط ماندن بر ائتلاف را لحاظ مطالبات جریان اصلاحات در نوع اداره دولت اعلام می کنند.

در همین رابطه علی صوفی به نامه نیوز گفت: اصلاح طلبان از دولت جدا هستند، فقط به صورت نمادین آقای جهانگیری به عنوان معاون اول آنجا حضور دارد، در حالیکه تمام اختیارات از او سلب شده است بنابراین خروج او از کابینه حتما به نفع خودش است، ضمن آنکه با این اتفاق مشخص می شود نسبت آقای روحانی با اصلاح طلبان به کجا رسیده است و چقدر ضعیف شده است.

وی افزود: آقای جهانگیری در دولت سوخته است اما آقای جهانگیری چهره سوخته ای در عرصه سیاسی کشور نیست، او مواضع شفافی در زمان انتخابات ریاست جمهوری داشت، شخصیت شناخته شده و صاحب نظری است و کاندیدای ریاست جمهوری هم بود و الان هم یک کاندیدای بالقوه برای ریاست جمهوری 1400 محسوب می شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تأکید کرد: آقای جهانگیری اگر از دولت خارج شود خیلی راحت تر می تواند مواضع خودش را بیان و روشنگری و شفاف سازی کند، حتی می تواند بر عملکرد آقای روحانی تأثیر بگذارد.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات یادآور شد: اگر آقای جهانگیری از دولت خارج شود بیشتر می تواند تأثیر بگذارد تا به این شکلی که در داخل دولت حضور دارد. در مجموع معتقدم او با خروج از دولت می تواند بر عرصه سیاسی کشور به شدت تأثیرگذار باشد و فعال تر از الان ظاهر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید