عصبانیت ترامپ از خیانت سعودی

    کد خبر :400094

سی ان ان گزارش کرده که ترامپ از تبعات ماجرای قتل خاشقچی عصبانی است و به دستیارانش گفته احساس میکند سعودی ها به او خیانت کرده اند.

چند منبع خبری روز سه‌شنبه به «سی‌ان‌ان» گفته‌اند شنیده‌های آنها از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا حاکی است او از تبعات ماجرای قتل «جمال خاشقچی»، روزنامه‌نگار منتقد سیاست‌های آل‌سعود عصبانی است و احساس می‌کند که سعودی‌ها به او خیانت کرده‌اند.

به نوشته سی‌ان‌ان، ترامپ در روزهای گذشته از پرداختن رسانه‌ها به مسئله قتل خاشقچی گلایه کرده و به دستیارانش گفته احساس می‌کند سعودی‌ها به او خیانت کرده‌اند. روایت‌های مقام‌های سعودی درباره سرنوشت جمال خاشقچی از زمان ناپدید شدن او به تناوب تغییر کرده است.

ترامپ که روز یکشنبه با «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی گفت‌وگو کرده در محافل علنی از سعودی‌ها گلایه‌مند است چون باعث شده وجهه او خراب شود. او چند بار هم گفته چه اقداماتی که برای سعودی‌ها انجام نداده، اما آنها الان او را در این موقعیت قرار داده‌اند.

سی‌ان‌ان نوشته ترامپ از اینکه مسئله قتل خاشقچی باعث شده خودش و دامادش، «جارد کوشنر» در برابر عربستان سعودی ضعیف به نظر برسند راضی نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید