سروش رفیعی: مسوولان فولاد شفاف‌سازی کنند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۳۷
    کد خبر :399882

سروش رفیعی درباره وضعیت نامشخص خود در فولاد خوزستان توضیحاتی ارایه کرد.

رفیعی که به دلیل محرومیت پرسپولیس قرار است تا نیم فصل در فولاد خوزستان بماند، وضعیت خویی در اهواز ندارد.

او در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: سلام خدمت مردم شريف خوزستان و هواداران باشگاه فولاد. بعد گذشت چهارو نيم سال خاطرات خوب و زيبا و قهرماني با اين تيم ناخواسته مجبور به ترك فولاد شدم و مسيرم از اين تيم جدا شد. اكنون كه فرصتي پيدا شد كه حداقل براي نيم فصل در خدمت شما خوزستانيهاي عزيز باشم،بازگشتم كه لطف و محبتهاي شما را جبران كنم. ابتدا عذرخواهي مي‌كنم و شرمنده ام كه در ابتداي فصل بدليل نداشتن آمادگي كامل بدني و آسيب جزئي نتوانستم در حد خودم و انتظار شما ظاهر شوم،اما تنها نتوانستن بود نه نخواستن! اما اكنون كه بعد از مداواي آسيب ديدگي در يكي از بهترين مراكز پزشكي ورزشي دنيا با هزينه شخصي و تمرينات فشرده براي جبران به آمادگي كامل رسيده و بيش از چهار هفته بطور مداوم در تمرينات گروهي شركت مي‌كردم و حتي در تفكرات تاكتيكي سرمربي تيم نقش داشته ام به لطف رفتار غير حرفه اي و غير اخلاقي مسئولان باشگاه امكان همراهي تيم را در ادامه راه ندارم!

اميدوارم مسئولان باشگاه فولاد بصورت كاملا شفاف و دقيق تمامي اتفاقات اين موضوع را براي هواداران اين باشگاه مردمي كه دانستن حقيقت حداقل حقشان است توضيح دهند كه در غير اينصورت با توجه به اينكه هميشه بر اين اعتقاد بوده ام كه صداقت بهترين و درست ترين راه است، بصورت دقيق و صريح اتفاقات را براي مردم خوزستان و هواداران باشگاه فولاد توضيح مي‌دهم كه بدانند اين فولاد با فولادي كه زماني هر بازيكني آرزوي پوشيدن پيراهنش را داشت بسيار فاصله دارد!

در ضمن،بايد ياد آوري كنم به ان دسته از كساني كه با فحش و ناسزا مرا بي‌غيرت و پول پرست مي‌خوانند و يادشان نيست كه چگونه آن چهار، پنج سال براي فولاد با دل و جان تلاش كردم بگويم در همين لحظه و پس از گذشت چهار ماه از ليگ حتي يك ريال هم دريافتي نداشته ام!

آرزوي موفقيت مي‌كنم براي دوستان عزيزم در تيم فولاد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید