حقوق درخواستی بالای بولت؛ مانع بزرگ پیوستن‌ او به باشگاه استرالیایی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱
    کد خبر :399874

حقوق بالایی که قهرمان دوی المپیک درخواست کرده، مشتری استرالیایی او را از جذب این بازیکن ۳۲ ساله منصرف کرده است.

مهلت اوسین بولت برای ماندن در لیگ استرالیا رو به پایان است و کار او برای پیوستن به تیم سنترال کوئست مارینرز این کشور سخت شده است.

طبق اعلام منابع خبری شبکه ESPN، احتمال قرارداد بستن بولت با تیم مارینرز خیلی کم است چرا که مذاکرات آنها به خاطر اختلاف در مسائل مالی به بن‌بست خورده است.

ریکی سیمز مدیر برنامه‌های بولت همچنان در حال مذاکره با مسئولان سنترال کوئست مارینرز است و این در حالی بوده که حقوق در نظر گرفته شده از سوی این باشگاه بسیار کمتر از چیزی است که او می‌خواهد. باشگاه استرلیایی حقوقی معادل 150 هزار دلار در نظر گرفته اما بولت تقاضای حقوقی 3 میلیون دلاری کرده است.

در همین حال برخی دیگر از منابع نزدیک به ESPN اعلام کرده‌اند که بولت تا 4 هفته دیگر برای شرکت در یک مراسم تبلیغاتی به لندن سفر می‌کند و بلیت سفرش به انگلیس هم یک‌طرفه است. از داخل باشگاه سنترال کوئست مارینرز هم اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه بولت دیگر در کنار سایر بازیکنان این تیم شرکت نمی‌کند.

در واقع باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که به منظور حفظ تمرکز بازیکنان تیم روی بازی مقابل ملبورن سیتی در لیگ استرالیا، تصمیم بر این شده است که بولت دیگر در تمرینات گروهی شرکت داده نشود تا زمانی که او و باشگاه به توافق برسند و قراردادی امضا کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید