سامسونگ، لپ تاپ با نمایشگر تاشدنی تولید می‌کند

    کد خبر :399670

سامسونگ اخیرا به‌صورت رسمی تایید کرده است که می‌خواد لپ‌تاپ با نمایشگر AMOLED تاشدنی را تولید و روانه‌ی بازار کند.

سامسونگ روز گذشته در جریان برگزاری رویداد معرفی لپ‌تاپ نوت‌بوک فلش، به‌صورت رسمی اعلام کرد که از مدتی قبل، کار روی لپ‌تاپ با نمایشگر تاشدنی را آغاز کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که چشم‌انداز سامسونگ برای تولید محصولات تاشدنی، فراتر از دنیای گوشی‌‌های هوشمند می‌رود.

لی مین-چئول، قائم‌مقام بخش بازاریابی پی‌سی سامسونگ، روز گذشته اعلام کرد که ساخت لپ‌تاپ با نمایشگر تاشدنی، بخشی از تلاش کره‌ای‌ها برای ایجاد نوآوری در محصولات رده‌ی PC است؛ وی در این رابطه گفته:

سامسونگ از مدتی پیش، به‌منظور ساخت لپ‌تاپ با نمایشگر تاشدنی، همکاری خود را با چند شرکت سازنده‌ی نمایشگر آغاز کرده است. این لپ‌تاپ نه‌تنها به‌سادگی تا و باز می‌شود، بلکه می‌تواند در کنار متحول کردن ترندهای دنیای لپ‌تاپ‌ها، تجربه‌ای غنی و جدید را در اختیار کاربر قرار دهد.

مین-چئول در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت که سامسونگ هم‌اکنون در حال توسعه‌ی نمایشگرهای بزرگ AMOLED برای استفاده کردن در لپ‌تاپ‌ها است. هدف اصلی Samsung، خلق یک تجربه‌ی کاربری جدید بوده و قطعا محصولی مثل لپ‌تاپ با نمایشگر تاشدنی می‌تواند این مهم را برای کره‌ای‌ها، دست‌یافتنی کند. با همه‌ی این‌ها، تاکنون جزئيات مربوط به قیمت لپ‌تاپ تاشدنی سامسونگ اعلام نشده است.

مشتریان همواره به‌دنبال آن هستند که نوت‌بوک‌هایشان ضمن بهره‌گیری از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند، به‌راحتی قابل‌حمل باشد؛ از همین‌رو، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های لپ‌تاپ تاشدنی سامسونگ، قطعا توانایی حمل ساده‌ی آن خواهد بود. لپ‌تاپ با نمایشگر تاشدنی قطعا می‌تواند تجربه‌ی کار با لپ‌تاپ‌ها را وارد فاز جدیدی کند.

البته سامسونگ تنها شرکتی نیست که کار روی محصولی غیر از موبایل‌ها با نمایشگر تاشدنی را آغاز کرده؛ گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که لنوو قصد دارد به‌زودی، تبلت ۱۳ اینچی تاشدنی خود را معرفی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید