گزارش ویژه خبرنگار قطری از تهران؛ ایرانی‌ها می‌خواهند ما را فریب بدهند!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۲۰
    کد خبر :399530

خبرنگار قطری که برای پوشش دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و السد به تهران آمده، در گزارشی نوشت که ایرانی‌ها قصد فریب آنها را دارند.

جابر ابو النجا خبرنگار قطری حاضر در تهران در گزارشی از نشست خبری مسابقه پرسپولیس و السد قطر نوشت: ایرانی‌ها می‌خواهند بازیکنان و اعضای کادر فنی السد را فریب بدهند، همانطور که پیش از این الدحیل را فریب دادند.

در ادامه این گزارش که در روزنامه الرایه چاپ شده آمده است: کادر فنی پرسپولیس و مسئولان این باشگاه به دنبال ایجاد جنگ روانی و البته فریب دادن باشگاه‌های قطری در این فصل بوده‌اند، همانطور که توانستند الدحیل را به خوبی فریب بدهند. آنها در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌ها همواره به موضوعاتی مثل غیبت، محرومیت و مصدومیت بازیکنان تأثیرگذارشان اشاره می‌کنند.

به گزارش تسنیم ،همچنین بارها از محرومیت پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید به دلیل حکم فیفا سخن گفته‌اند تا باشگاه‌های قطری تصور کنند که آنها تیم ضعیفی هستند و بازی مقابل پرسپولیس آسان است. بازیکنان الدحیل فریب همین جنگ روانی را خوردند چرا که تصور می‌کردند کار آسانی دارند، اما به سختی شکست خوردند. حالا کادر فنی و بازیکنان السد خصوصاً بعد از تجربه بازی رفت باید به اینگونه اظهارات بی توجه باشند و بدانند که تیم حریف می‌خواهد این موضوع را باور کنند تا با تصور کسب یک پیروزی آسان وارد زمین شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید