بغداد بونجاح: مصمم به کسب پیروزی در ورزشگاه آزادی هستیم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۳۰
    کد خبر :399523

بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری السد امیدوار است سبک بازی هجومی این تیم بتواند به گرگ‌ها برای جبران شکست بازی رفت مقابل پرسپولیس کمک کند.

تیم‌ فوتبال السد امشب (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس ایران است. السد سه هفته پیش در بازی رفت در دوحه بازی را تحت کنترل خود داشت، اما پرسپولیس با ارائه نمایشی قدرتمند در خط دفاعی و پنالتی که در لحظات پایانی به دست آورد، به برتری یک بر صفر دست یافت.

بغداد بونجاح که با 12 گل‌زده برترین گلزن فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است، می‌گوید در بازی برگشت با پرسپولیس باید در زدن ضربات پایانی دقت بیشتری به خرج بدهد، این در حالی است که پرسپولیس این فصل در بازی‌های خانگی رکورد صد درصد پیروزی را از خود به جای گذاشته است و یکی از آنها پیروزی خانگی برابر السد در مرحله گروهی بود.

مهاجم الجزایری السد که در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو گل به استقلال در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند، اطمینان دارد که می‌تواند دیگر نماینده ایران را در این ورزشگاه شکست داد.

وی به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: بازی خیلی سختی با اندک موقعیت‌ها خواهد بود، بنابراین این این بسته به خود ما و البته شخص من دارد تا فرصت‌هایی که نصیب‌مان می‌شود را تبدیل به گل کنیم. ما این فصل سه بار با پرسپولیس بازی کرده‌ایم که دو بار آنها ما را شکست داده‌اند و یک بار هم ما به پیروزی رسیده‌ایم. در این بازی اما ما تمرکز کامل خواهیم داشت تا با جبران شکست بازی رفت، به پیروزی برسیم.

بونجاح تصریح کرد: پرسپولیس همیشه متحدانه و به صورتی تیمی دفاع می‌کند. ما هم توانایی بالایی در خط حمله داریم و امیدوارم در این بازی موفق به گلزنی شویم و بازی را به سود خود به پایان ببریم. ما برای کسب پیروزی در ورزشگاه آزادی مصمم هستیم.

مهاجم الجزایری السد برای رسیدن به رکورد بهترین گلزنان تمامی ادوار لیگ قهرمانان آسیا یعنی موریکویی (13 گل برای گوانگژو اورگراند چین در سال 2013) و آدریانو (13 گل برای اف‌سی سئول کره جنوبی در سال 2016) تنها یک گل فاصله دارد.

وی تصریح کرد: اگر این فصل را به عنوان بهترین گلزن به پایان نبرم، خیلی ناراحت نمی‌شوم، مهمترین چیز برای من پیروزی السد و رسیدن به فینال است، اما اگر موفق به گلزنی بشوم، فوق‌العاده خواهد شد چون تبدیل به بهترین گلزن تمامی ادوار لیگ قهرمانان در طول یک فصل خواهد شد.

به گزارش تسنیم ،بونجاح در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: گل مورد علاقه‌ام در این فصل هم گل اولی بود که در ایران به استقلال زدم. بازی مهمی بود که راه ما را برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی باز کرد. آن گل، گل زیبایی بود و کمک کرد تا به پیروزی در آن دیدار برسیم. در بازی برگشت دو تیم هم با تساوی خانگی به جمع چهار تیم برتر رسیدیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید