حضور ایرانی‌ها لیگ والیبال ایتالیا را تحت تاثیر قرار داده است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ۹:۳۵
    کد خبر :399321

لژیونر والیبال کشورمان، حضور بازیکنان ایرانی در رقابت‌های لیگ ایتالیا را پشتوانه خوبی برای تیم ملی دانست.

پس از حضور محمد جواد معنوی‌نژاد در مسابقات لیگ والیبال ایتالیا، حال ستاره‌هایی مانند سعید معروف، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور و مرتضی شریفی نیز به تیم‌های ایتالیایی پیوستند تا بیش‌ترین تعداد حضور بازیکنان ایرانی در ایتالیا رقم بخورد.

محمد جواد معنوی نژاد در گفتگو با مهر، درباره شروع رقابت‌های لیگ ایتالیا گفت: دو بازی در مسابقات لیگ انجام داده‌ایم، در بازی نخست مقابل تیم مونزا با توجه به غیبت امیر غفور بازی خوبی را ارائه دادیم و ۳ بر یک پیروز شدیم. در بازی دوم مقابل پروجا یکی از تیم‌های قدرتمند ایتالیا که ستارگان بزرگی در اختیار دارد نتیجه را واگذار کردیم و متاسفانه به هدف دلخواه نرسیدیم.

ملی پوش والیبال ایران در ادامه درباره حضور ستارگان ایران در ایتالیا گفت: پس از حضورِ یک سالِ در ایتالیا تقریبا به آشنایی خوبی رسیدم و در تیم جا افتادم. شریفی نیز امسال به عنوان هم تیمی کنارم است که حضور او به عنوان یک هموطن در کنارم خوب است و بیش‌تر اوقات را با هم می‌گذرانیم. از حضور هم وطن هایم در ایتالیا خوشحالم. لیگ ایتالیا امسال سخت تر خواهد بود چرا که بازیکنان مختلفی از دنیا مخصوصا از ایران بهره می‌گیرد. سعید معروف، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور و مرتضی شریفی در ایتالیا حضور دارند و این کار را برای هر تیمی برای رسیدن به نتیجه دلخواه سخت می‌کند.

وی در ادامه افزود: من نیز به عنوان یک ایرانی تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم نام کشورم را سربلند کنم. به غیر از بحث فنی والیبال، حضور بازیکنان ایرانی در ایتالیا کمک می‌کند تا از نظر روحی شرایط برایمان خوب شود. از بعد فنی نیز برگزاری هر هفته یک بازی سخت در رقابت‌هاف ابتدا به خود بازیکن و سپس به والیبال کشورمان کمک خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید