برانکو: به فینال آسیا نرسیم کاری نکرده‌ایم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۰
    کد خبر :398985

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تیمش در صورت عدم صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا کار نکرده گفت: بدون شک تیم السد هم به اندازه ما برای صعود انگیزه دارد.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا پرسپولیس با السد قطر در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که اینجا هستم. با پرسپولیس بهترین روزهایمان را سپری می کنیم. خوشحالم با این تیم در مرحله نیمه نهایی آسیا هستیم. این اتفاق برای دومین سال می افتد.

وی افزود: وقتی دو تیم از مرحله گروهی به نیمه نهایی می رسند یعنی گروه سختی داریم. افتخار می کنم با پرسپولیس در این مرحله هستم. این یک موفقیت بزرگ ورزشی برای پرسپولیس و باشگاه های ایران است.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: فردا یک نمایش زیبای ورزشی خواهیم داشت تا تمام هواداران و مردم ایران را شاد کنیم. انتظار یک ورزشگاه پر از جمعیت را داریم و می خواهیم مثل همیشه ما را همراهی کنند. هواداران همیشه همراه پرسپولیس بوده اند. اگر هم تلاش می کنیم، به خاطر هواداران است.

برانکو گفت: باتوجه به برد در بازی رفت امتیاز بیشتری داریم ولی این به معنای قطعیت صعود نیست. این فقط یک امتیاز روحی است. ۹۰ دقیقه دیگر باقی مانده است. السد تیم با کیفیت و خوبی است. آنها نشان داده اند می توانند خوب بازی کنند. السد تیمی است که هشت ملی پوش قطری دارد. همچنین نفراتی مثل گابی، ژاوی و بونجاح در این تیم هستند. دیگر نیازی نیست بیشتر درباره این تیم توضیح بدهم.

وی تاکید کرد: بازی السد با استقلال در ورزشگاه آزادی را هم به یاد داریم و می دانیم کار سختی پیش رویمان است. این توانایی را داریم که به پیروزی برسیم. بازیکنان باید با آرامش کار را جلو ببرند. به بازیکنانم اعتماد دارم. آنها حداکثر توانشان را به کار می گیرند. از همه مهمتر این است که بازیکنانم سلامت خود را حفظ کنند. در واقع همین الان هم حسین ماهینی را نداریم. او هم اکنون در حال عمل جراحی است و امیدوارم عمل موفقی داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس افزود: انتظار دارم بخشی از انرژی و انگیزه بازیکنانم به خاطر همین کاپیتان مصدوم افزایش یابد.

وی درباره اینکه بعضی از هواداران و بازیکنان پرسپولیس را در فینال می بینند، گفت: سئوال خوبی پرسیدید ولی بازیکنان کاملا به شرایط آگاه هستند. آنها می دانند چقدر برای ما مهم است که به فینال برسیم. بازیکنان خوب می دانند شانس بالایی دارند اما من هم آگاهم اگر به فینال نرسیم انگار هیچ کاری نکرده ایم. در مورد کیفیت بازی ها باید بگویم الهلال پارسال که نایب قهرمان شد، امسال از مرحله گروهی صعود نکرد. العین هم هشت گل از الدحیل خورد ولی این ما هستیم که اینجاییم. خوب می دانم اگر به فینال برسیم واکنش های احتمالی چیست. می خواهیم هوادارانمان را خوشحال کنیم و با آنها جشن صعود بگیریم. بدون شک السد هم به اندازه ما انگیزه صعود دارد.

برانکو درباره اینکه شجاع خلیل زاده عنوان کرده است در صورت قهرمانی در آسیا موهای سرش را می تراشد، گفت: همه در ذهنمان هست که به فینال برسیم. طبیعی است که دوست داریم قهرمان آسیا و حتی جهان شویم. اینها بلندپروازی های طبیعی است اما اجازه بدهید این مسائل را بگذاریم بعد از بازی فردا.

وی در خصوص اینکه سرمربی السد اعلام کرده بود داور باید بی طرف باشد، گفت: نمی دانم منظور سرمربی السد چه بوده است. خودتان می دانید معمولا راجع به داوری صحبت نمی کنم. به داوری اعتماد و اطمینان دارم. بهرحال داوران هم انسان هستند و می توانند اشتباه کنند. مهمترین مسئله این است که اشتباهات آنها عمدی نیست. اگر کسی بخواهد به داوری بازی رفت اعتراض کند، این ما هستیم ولی بازهم می گویم به داور اعتماد داریم و از این حرفها نمی زنیم.

برانکو گفت: باید بگویم در ۱۰ بازی گذشته داور حتی یک خطا هم به تیمم هدیه نکرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی در خصوص استفاده از سیامک نعمتی در دفاع راست در بازی رفت و عملکرد خوب او و اینکه آیا احتمال دارد او مجددا در این پست به بازی گرفته شود؟ گفت: با شما موافقم که سیامک در بازی رفت فوق العاده بود. به احتمال زیاد او در این پست بیشتر بازی کند. خوشحالم بازیکنانی دارم که توانایی بازی در چند پست را دارند. شجاع و انصاری هم دفاع وسط بازی می کنند هم کناره ها. اگر بخواهید الان ترکیب پرسپولیس را به شما می گویم.

برانکو سپس ادامه داد: البته اگر بخواهید می توانم ترکیب السد را هم به شما بگویم. (باخنده)

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: تا جایی که اطلاع دارم پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه آزادی بازی نکرده است. امیدوارم هم کسانی که در زمین هستند و هم کسانی که خارج از آن مسابقه را تماشا می کنند، از آن لذت ببرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید