مجریان یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی تغییر کرد

    کد خبر :398952

بنابر اعلام بی بی سی، تیم مجریان برنامه مشهور «تخت گاز» دوباره عوض شدند و مت له بلانک بازیگر و کمدین معروف از اجرای برنامه کنار گذاشته شد.

مجریان یکی از محبوب ترین شوهای بی بی سی یعنی برنامه «تخت گاز» باز هم تغییر کرد. بر این اساس پدی مک گینس کمدین معروف انگلیسی و فردی فلینتوف کاپیتان سابق تیم ملی کریکت انگلستان جایگزین مت له بلانک بازیگر محبوب نقش جویی در سریال «Friends» شده‌اند.

این دو مجری جدید را کریس هریس گزارشگر و نویسنده حوزه صنعت اتومبیل همراهی خواهد کرد تا تیم سه نفره آنها بیست و هفتمین فصل «تخت گاز» را سال آینده میلادی روی آنتن ببرند.

پاتریک هلند مدیر شبکه دوم بی‌بی‌سی در این باره گفت: این یک مانور هیجان انگیز از سوی تیم «تخت گاز» است و بسیار مشتاقم تا ببینم عملکرد این تیم سه نفره چگونه خواهد بود. پدی و فردی هر دو عاشق ماشین‌هایشان هستند و از آن مهم‌تر این است که آنها انرژی و روح رقابت‌جوی جدیدی به «تخت گاز» تزریق می‌کنند.

«تخت گاز» نام یکی از مشهورترین برنامه های بی بی سی در حوزه اتومبیل است که تاکنون جوایز تلویزیونی گوناگونی از جمله امی و بفتا را از آن خود کرده است.

پخش این برنامه اولین بار از ۱۹۷۷ آغاز شد و طی این سال ها با تغییرات گوناگونی که داشت به موفق‌ترین شوی بی‌بی‌سی تبدیل شد. هم اکنون «تخت گاز» در اکثر نقاط جهان پخش می‌شود و در بسیاری از کشورها نسخه بومی و مخصوص خود را دارد.

سال ۲۰۱۵ یکی از پرحاشیه ترین دوران این برنامه بود و اتفاقاتی که در حین تولید برنامه در ویژه برنامه ضبط شده در آرژانتین افتاد تا مدتی سرتیتر خبرگزاری ها بود؛ ماجراهایی که ریشه در اختلاف های قدیمی دو کشور در جنگ فالکلند داشت و منجر به تعقیب و گریز و سنگ پرانی گروهی از آرژانتینی ها به کاروان تیم تولید «تخت گاز» شد.

اوج حاشیه‌های «تخت گاز» به زمان اخراج جرمی کلارکسون مجری باسابقه این برنامه برمی‌گردد. هنگامی که او به دلیل توهین به یکی از تهیه‌کنندگان از ادامه کار معلق شد کمپین های بزرگی برای بازگشت او شکل گرفت، اما در نهایت با تصمیم تونی هال مدیرکل بی بی سی قرارداد او فسخ و از تیم اخراج شد؛ اخراجی که مبتنی بر آمار ریزش شدیدی در تعداد بینندگان برنامه به همراه داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید