رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران:

به‌زودی مشکل طرح ترافیک مینی بوس‌ها حل می‌شود

    کد خبر :398911

در پی اعتراض رانندگان مینی بوس درخصوص طرح ترافیک جدید، رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از حل مشکل این رانندگان در آینده نزدیک با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد.

محمدعلیخانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تجمع تعدادی از رانندگان مینی‌بوس در ابتدای جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر تهران درخصوص جریمه‌های صورت گرفته از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک و طرح جدید ترافیک تهران گفت: این موضوع حدود دو ماه قبل به معاونت حمل و نقل شهرداری تهران منعکس شد اما متاسفانه تعلل شد و رسیدگی نشده بود و در حقیقت به ما هم پاسخ نداده بودند.
وی افزود: روز گذشته هماهنگ شد و به معاونت تذکر دادیم که مشکل این قشر زودتر حل شود؛ چرا که خودروهای عمومی می توانند از همان محل مصوبه شورا تا 70 درصد تخفیف بدهند لذا قرار شد این کار انجام شود. در همین راستا نامه زدیم که سریع تر مشکل این رانندگان حل شود و در حقیقت با معاونت حمل و نقل شهرداری تهران هماهنگ شده که این کار را انجام دهند.
به گزارش ایسنا، تعدادی از رانندگان مینی‌بوس که در این اعتراض حضور داشتند معتقدند که مصوبه طرح ترافیک مبنی بر 50درصد تخفیف برای آنها اعمال نشده است و تاکنون بیش از یک میلیون و 800 هزار تومان جریمه شده‌اند. تعدادی از رانندگان معتقدند که نباید از پلاک‌های عمومی هزینه طرح ترافیک دریافت شود و بارها معانت حمل و نقل و ترافیک اعلام کرده است که این جریمه‌ها پاک خواهد شد ولی این اتفاق نیفتاده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید