احمد باقری: کسب میزبانی مسابقات، باعث پیشرفت قایقرانی خواهد شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷
    کد خبر :398901

احمد باقری، دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: کشورهایی که میزبانی می‌گیرند رشد و ارتقای زیادی در ورزش خواهند داشت.

احمد باقری در خصوص برگزاری مسابقات اسلالوم زیر 23 سال قهرمانی آسیا در کرج اظهار داشت: بخشی از مسابقات استعدادیابی است که از 2 آبان ماه آغاز می‌شود و از تاریخ 9تا 12 آبان ماه مسابقات برگزار می‌شود. این مسابقات با حضور 8 تیم خارجی و یک تیم از ایران در استان البرز و در پل چوبی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌های قزاقستان، چین تایپه، تایلند، هند، ویتنام،ترکیه، لبنان، ازبکستان و ایران حضور دارند.

دبیر فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: با توجه به اینکه مسابقات کرج، مسابقات قهرمانی آسیا است، تیم‌ها با بهترین نفرات خود شرکت می‌کنند اما چون به جز چین تایپه که با یک ورزشکار و یک مربی وارد ایران شده، هنوز سایر تیم‌ها حضور ندارند تعداد دقیق ورزشکاران مشخص نیست.

وی تاکید کرد: ایران در این دوره از مسابقات با 12 قایقران دختر و 6 پسر شرکت می‌کند. آقای شیر محمدی و خانم اشرف و خانم سمیه فلاح مربیان این قایقرانان هستند.

باقری در خصوص مسئولان کنفدراسیون آسیا و جهان در ایران در حاشیه میزبانی مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا، یادآور شد: از مسئولان آسیایی و جهانی دعوت کردیم تا در ایران حاضر شوند و امیدوار به حضور آنها هستیم. همچنین لوکاس، مربی فرانسوی برای استعدادیابی وارد تهران شده است.

به گزارش تسنیم ،وی با اشاره به تاثیرات مثبت میزبانی‌ها بر رشد قایقرانی و افزایش کیفیت میزبانی‌های بعدی، گفت: کشورهایی که میزبانی می‌گیرند رشد و ارتقای زیادی در ورزش خواهند داشت، تعداد بیشتری شرکت کننده در مسابقات دارند و از امکاناتی که برای مسابقات ایجاد می‌کنند در آینده بهره می‌برند و کمک زیادی به ساختار ورزش آنها خواهد کرد. ما هم از این قائده مستثنی نخواهیم بود.

دبیر فدراسیون قایقرانی در خصوص حمایت مالی وزارت ورزش از این میزبانی گفت: خوشبختانه همه پیش بینی‌ها انجام شده و وزارت ورزش حمایت‌های خوبی انجام داده است. فعلا نکرانی مالی نداریم و مشکلی وجود ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید