پاریس تمام واقعیات درباره قتل «خاشقجی» را می‌خواهد

    کد خبر :398253

وزیر دارایی فرانسه در واکنش به اذعان دیرهنگام ریاض به قتل منتقد این کشور در کنسولگری عربستان در استانبول تأکید کرد: پاریس تمام واقعیات درباره قتل «خاشقجی» را می‌خواهد.

به گزارش بازتاب به نقل از رویترز، «برونو لو میر» (Bruno Le Maire) وزیر دارای فرانسه امروز یکشنبه در واکنش به اذعان دیرهنگام ریاض به قتل منتقد این کشور در کنسولگری عربستان در استانبول تأکید کرد: پاریس همه واقعیات درباره قتل «خاشقجی» را می خواهد.

وزیر دارای فرانسه در این خصوص گفت: ما از پیشرفت در تحقیقاتی که عربستان در موضوع خاشقچی انجام داده است، استقبال می کنیم. من متوجه هستم که مقامات سعودی در این زمینه تغییر موضع داده‌ اند و حقایق را پذیرفته‌ اند.

وی در ادامه بدون اشاره به انکار اولیه وقوع قتل در کنسولگری ریاض در استانبول و اذعان دیرهنگام به این اقدام توسط سعودی ها ادامه داد: عربستان هم اکنون بعضی از مسئولیت‌ ها را هم قبول کرده‌ است. در این راستا، پیشرفت کرده‌ایم؛ اما باید همه مسایل روشن شود.

گفتنی است دادستان کل عربستان دو شب پیش علیرغم انکارهای گذشته، با صدور بیانیه ای اعلام کرد که جمال خاشقجی بر اثر درگیری در کنسولگری این کشور در استانبول کشته شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید