محمد آبشک: نساجی تبدیل به موش آزمایشگاهی شده است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۹
    کد خبر :397925

محمد آبشک، هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: تیم ما تبدیل به موش آزمایشگاهی شده است و امتیازهای مهمی را بابت اشتباهات داوری از دست داده‌ایم.

محمد آبشک در مورد شکست تیمش برابر سپاهان در هفته نهم لیگ برتر گفت: ما بازی بابرنامه و باهدفی را انجام دادیم و حق‌مان این بود که در اصفهان امتیاز بگیریم، اما در دقایق پایانی همه چیز عوض شد. متأسفانه تیم ما تبدیل به موش آزمایشگاهی شده است و امتیازهای مهمی را بابت اشتباهات داوری از دست داده‌ایم. در این بازی هم بابت اشتباه داور ضرر کردیم و مساوی با شکست عوض شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: روند قضاوت و سوت زدن آقای کوپال ناظمی (داور دیدار سپاهان – نساجی) طوری بود که ما می‌دانستیم کوچک‌ترین اتفاق در محوطه جریمه باعث خواهد شد تا داور علیه تیم ما پنالتی بگیرد. نمی‌خواهم بگویم این اشتباه عمدی بود، ولی این خیلی بد است که داورها تصمیم‌هایی می‌گیرند که سرنوشت مسابقه را عوض می‌کنند. اعتقاد من این است که داور در حد این بازی مهم نبود. تصمیم داور در اعلام آن پنالتی واقعاً خنده‌دار بود.

به گزارش تسنیم ،هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر در مورد آینده این تیم مازندرانی تصریح کرد: ما تیم خوبی داریم و خوب هم فوتبال بازی می‌کنیم. مطمئناً نساجی پیشرفت خواهد کرد، ولی امیدوارم که اشتباهات داوری دست از سر تیم‌مان بردارد. امیدوارم در بازی‌های بعدی دیگر بابت اشتباهات داوری ضرر نکنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید