سامسونگ در حال آزمودن دوربین سلفی زیر صفحه برای گوشی های خود است

    کد خبر :397895

گزارش‌هایی مبنی بر آزمودن دوربین سلفی زیر صفحه توسط سامسونگ به انتشار رسیده است. این نشان می‌دهد که سامسونگ نمی‌خواهد همانند اپل به طراحی ناچ استایل تن داده و به دنبال ایجاد وجه تمایز از دیگر تولید کنندگان گوشی های هوشمند در بازار است.

این روزها ما گوشی های هوشمند زیادی را می‌بینیم که از سبک طراحی ناچ برای نمایشگر خود استفاده کرده‌اند. این به خاطر ازدیاد گوشی هایی است که از نمایشگرهای لبه به لبه با حاشیه‌های مینیمال استفاده می‌کنند،‌ اما وقتی به دوربین های سلفی می‌نگریم، آن‌ها همچنان نیازمند فضایی برای قرارگیری هستند و در حال حاضر هیچ راهی به جز طراحی ناچ وجود ندارد.

سامسونگ با مدیریت تمام زوایای گوشی خود موفق شده تا بدون استفاده از سبک طراحی ناچ، حاشیه‌های نمایشگر حداقلی را به ارمغان بیاورد، اما اینطور به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد بدون کمک گرفتن از ناچ، بتواند یک نمایشگر تمام صفحه واقعی را ارائه کند. یک توییت از سوی SamsungMobile.News نشان می‌دهد که غول کره‌ای احتمالا در حال کار بر روی راهی است تا بتواند یک دوربین سلفی زیر صفحه را توسعه ببخشد. این دوربین درواقع زیر نمایشگر گوشی پنهان خواهد شد، اما همانند یک دوربین سلفی معمولی کار می‌کند.

با این حال در توییت مذکور ادعا شده است که پروژه دوربین سلفی زیر صفحه هنوز در اوایل دوره‌ی پیش تولید خود قرار دارد، یا حتی شاید هیچگاه نتوانیم آن را ببینیم. در این بین برخی از کمپانی‌ها نظیر اوپو که برای حذف ناچ نمایشگر از یک دوربین کشویی در بالای قاب گوشی استفاده کرده است، به دنبال راه حلی جهت حذف این تکه‌ی بریده شده‌ی ناهماهنگ هستند.
دوربین سلفی زیر صفحه جای ناچ را می‌گیرد؟

دوربین سلفی زیر صفحه اگر به مکانیسم کلی صدمه نزند، ایده‌ی بسیار جذابی می‌تواند باشد. به هر ترتیب در حال حاضر استفاده از ناچ بین گوشی سازها مرسوم شده است و هر دیوایسی که به تازگی معرفی می‌شود، ناچ استایل بودن آن یکی از بدیهیات است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید