برنامه ویژه بازرسی از هواپیماهای اعزامی به عراق در ایام اربعین

    کد خبر :397617

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری از بازرسی هواپیماهای آماده به خدمت شرکت های هواپیمایی ایرانی و عراقی به مقصد عراق در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش بازتاب به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، مجید حسنلو با بیان این مطلب گفت: به منظور حفظ و ارتقاء هر چه بیشتر ایمنی زائران کربلای معلی، برنامه ویژه ای برای بازرسی از هواپیماهای آماده به خدمت از یکم تا ۱۲ آبان ماه در دو فرودگاه امام خمینی (ره) و شهید هاشمی نژاد مشهد اجرا خواهد شد.

وی افزود: بازرسان استاندارد پرواز در قالب ۵ تیم بازرسی و در ساعات مختلف شبانه روز در این ایام، بر رعایت الزامات مختلف فنی ـ عملیاتی از سوی شرکت های بهره بردار هوایی نظارت خواهند داشت و این بازرسی ها به نحوی انجام می شود که در صورت عدم وجود اشکالات قابل توجه، موجب تأخیر در پروازها نخواهند شد.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: بازرسی های میدانی که از ابتدای سال جاری با رویه جدید و مطابق مقرراتی که در اتحادیه اروپا نیز استفاده می شود، شروع شده و به صورت مستمر انجام می شود، تاثیر معناداری در کاهش نرخ اشکالات در حین پرواز شرکت های هواپیمایی داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید