فریبرز عسکری: هادی‌پور سنگ تمام گذاشت و عملکرد بی‌عیب و نقصی داشت

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۰
    کد خبر :397609

فریبرز عسکری، سرمربی تیم ملی تکواندو ایران گفت: هادی‌پور مقابل حریف کره‌ای در دیدار نهایی سنگ تمام گذاشت و عملکرد بی عیب و نقصی داشت

فریبرز عسکری در خصوص کسب مدال طلای آرمین هادی‌پور در مسابقات گرندپری اظهار داشت: روز گذشته آرمین مسابقات بسیار خوبی را انجام داد و از سد رقبای قدرتمندی به خصوص در دیدار نیمه‌نهایی و نهایی عبور کرد. اختلاف قد آرمین مقابل حریفان اسپانیایی و کره‌ای بسیار زیاد بود اما با این وجود نیز عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.

وی تاکید کرد: هادی‌پور در دیدار مقابل «تای هون کیم» کره‌ای نیز سنگ تمام گذاشت و پس از سه شکست مقابل این تکواندوکار در نهایت مقابل این بازیکن به برتری دست یافت تا مدال ارزشمند طلا را کسب کند. همچنان اعتقاد دارم در مسابقات گرندپری بازیکنی که اشتباه کمتری را داشته باشد برنده خواهند بود. بازیکنان ما در این دوره و دوره‌های گذشته بدشانسی‌هایی داشتند و در دقایقی تمرکز خود را از دست دادند که باعث حذف یا تغییر رنگ مدال آنها شد، اما آرمین عملکرد بی‌عیب و نقصی داشت تا مزد زحمات خود را با کسب مدال طلا کسب کند.

سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص عملکرد میرهاشم حسینی عنوان کرد: میرهاشم از جدول بسیار سختی عبور کرد و تا رسیدن به دیدار نهایی تمام رقبای قدرتمند خود را شکست داد. در دیدار نهایی نیز مقابل «دائی هون لی» فوق‌العاده بازی کرد و کم اشتباه بود، اما به خاطر یک حادثه از ناحیه زانو آسیب داد و نتوانست در راند سوم به مسابقه ادامه بدهد. به نظر من مدال نقره میرهاشم حسینی نیز چیزی کم از طلا ندارد.

عسکری با ابراز رضایت از عملکرد سجاد مردانی گفت: سجاد بعد از مدت‌ها بازی‌های خوبی را در منچستر به نمایش گذاشت و با کسب مدال برنز امیدوار کننده ظاهر شد. او نشان داد هنوز هم می‌تواند مهره قابل اطمینانی در سنگین وزن باشد.

وی در خصوص حذف ابوالفضل یعقوبی و فرزان عاشورزاده عنوان کرد: همانطور که گفتم در مسابقات گرندپری هر بازیکنی کمتر اشتباه کند برنده خواهد بود و این دو بازیکن نسبت به بازیکنی که مدال کسب کردند اشتباهات بیشتری داشتند و از دور مسابقات حذف شدند. هر دو این بازیکن توانایی کسب مدال را دارند و قطعا در مسابقات آینده جبران خواهند کرد.

به گزارش تسنیم ،سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص برنامه‌های تیم ملی برای مسابقات فینال گرندپری و تعداد نمایندگان کشورمان گفت: از شنبه هفته آینده اردوی مسابقات فینال گرندپری را آغاز خواهیم کرد. در حال حاضر حضور فرزان عاشورزاده، آرمین هادی‌پور، ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی به دلیل حضور در رنکینگ زیر 16 در مسابقات امارات قطعی شده است. میرهاشم حسینی نیز با کسب مدال نقره منچستر و امتیازات این مسابقات در جایگاه زیر 16 رنکینگ قرار خواهد گرفت اما نمی‌دانم امتیازات این مسابقات را برای مرحله فینال محاسبه خواهند کرد یا خیر؟ اگر امتیازات محاسبه شود با 5 شرکت کننده و در غیر این صورت 4 نماینده در فینال گرندپری خواهیم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید