برگزاری ده‌ها همایش ورزش همگانی به مناسبت هفته تربیت بدنی در سطح استان تهران

  • ورزشی
  • شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۳
    کد خبر :397292

ولی‌الله شجاع‌پوریان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران گفت: این هیئت در نظر دارد به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی ده‌ها همایش و مسابقه تخصصی ورزش همگانی را در سطح استان برگزار کند.

به گزارش بازتاب و به نقل از پایگاه خبری هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران، ولی‌الله شجاع‌پوریان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران با اشاره به روز 26 مهرماه و آغاز هفته تربیت بدنی افزود:همایش پیاده روی خانوادگی صبح روز 26 مهرماه در ورزشگاه تختی با حضور هزاران نفر از ورزشکاران و مسئولین ادارات تریت بدنی به عنوان افتتاحیه برنامه های هفته تربیت بدنی برگزار شد.

وی ادامه داد: همایش ماهیگیری ورزشی به همت هیات همگانی استان و با همکاری هیات همگانی اسلامشهر روز جمعه 27 مهرماه ساعت 10 صبح در مجموعه ورزشی خوارزم برگزار و علاقه مندان به ماهیگیری می توانند در این همایش شرکت نمایند.

شجاع‌پوریان همچنان از برگزاری همایش های ورزش صبحگاهی در بوستان های شهر تهران خبرداد و تاکید کرد: این همایش های صبحگاهی روز 27 مهرماه ساعت 7 صبح همزمان در سه پارک پرواز،لاله و پامچال با حضور ورزشکاران ایستگاه‌های صبحگاهی و مربیان مجرب آنها اجرا می شود. همچنین همایش ویژه دانش آموزان استثنایی امروز شنبه 28 مهرماه در مجتمع آموزشی شهید اصلانی برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران با اشاره به جایگاه بالا و تاثیرگذار بسیجیان در جامعه و ورزش همگانی گفت : در همین راستا مسابقات بسیج به مدت 2 روز از 26 الی 27 مهرماه ساعت 10صبح در پارک لاله برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ارتقای سلامت بانوان و توسعه ورزش در بین آنها از اهداف هیات استان تهران می باشد تاکید کرد: با برنامه ریزی های تدارک دیده شده در نظر داریم درتاریخ 30مهرماه همایش پیاده روی ویژه بانوان را در یکی از پارکهای بانوان تهران برگزارنماییم.

شجاع‌پوریان افزود: ما تعاملات خوبی با سازمانها و ارگان‌های دولتی داشته و ورزشهای همگانی را درادارات رواج دادیم که بر همین اساس در این هفته مسابقات آمادگی جسمانی و دارت کارکنان دولت در سالن نصر ویژه کارمندان و خانواده های آنها برگزار می شود.

وی درانتها خاطر نشان کرد بسیاری از همایشات و مسابقات تخصصی ویژه هفته تربیت بدنی در سطح شهرستان‌های استان تهران نیز با هدف ترغیب خانواده ها به ورزش همگانی و نشاط اجتماعی برگزار می شود که ما از همه خانواده های تهرانی دعوت می نماییم در این برنامه ها شرکت کرده و ورزش همگانی را وارد سبد خانوار خود کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید