عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع در ایلام راستی‌آزمایی می‌شود

    کد خبر :397287

رئیس اداره اندازه‌شناسی و اوزان و مقیاس‌های استاندارد ایلام از راستی‌آزمایی صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع در استان در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و زوار اربعین حسینی خبر داد.

«مجتبی پالیزبان» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: به‌منظور نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و صحت عملکرد این نازل‌ها با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره‌کل استاندارد استان و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان نازل‌های عرضه سوخت مایع در استان مورد کنترل کمی و کیفی قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به بند 7 ماده 3 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد، ترویج سیستم بین‌المللی یکاها ( SI ) به‌عنوان سیستم رسمی اوزان و مقیاس‌ها در کشور و کالیبره کردن و آزمون وسایل سنجش، از وظایف سازمان استاندارد است.

رئیس اداره اندازه‌شناسی و اوزان و مقیاس‌های استاندارد ایلام تصریح کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و با توجه به این‌که مرز مهران مورد توجه بیشتر زائرین اربعین است و استان ایلام دروازه عتبات عالیات می‌باشد این بازرسی‌ها در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و خدمات‌دهی و خدمات‌رسانی بهینه و رضایت‌مندی خیل عظیم زائرین کربلای معلی که استان ایلام را جهت عزیمت به کربلا انتخاب کرده‌اند و در همه شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی در پایان تصریح کرد: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع به جز در موارد ضروری هر سه ماه یکبار انجام می‌شود و از هم استانی‌های عزیز وزائرین گرامی تقاضامندیم در جایگاه‌های سوخت پیش از سوخت‌گیری حتماً به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته باشند سپس اقدام به سوخت‌گیری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید